Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ge moogt in offtopic zwam niet zwamflirten want dan hoort het weer thuis in het datingtopic en dan versmijten ze dat en is iedereen den draad kwijt, zoiets? Dus zwam is voor alle gezwam behalve zwamflirt? Best eens een flowchart opstellen.

Openbare melding
Ge moogt in offtopic zwam niet zwamflirten want dan hoort het weer thuis in het datingtopic en dan versmijten ze dat en is iedereen den draad kwijt, zoiets? Dus zwam is voor alle gezwam behalve zwamflirt? Best eens een flowchart opstellen.
Lounge = chat
Zwam = parodie, absurdisme en humor

Zwam is géén chatbox en al zeker niet tussen 2 personen. Daarvoor is lounge in leven geroepen.

Openbare melding
Dus in zwam staan we maar wat te lallen tegen elkaar... :eek:

Dat valt dus niet onder chatten, aka communiceren. Ik moet @MisterV bijtreden
Ge weet goed genoeg wat het verschil tussen een chatbox en een forum is.

Er is ook geen verschil tussen zwam geflirt en lounge geflirt. Lees de laatste x aantal posts er hier op na: dat is gewoon typisch lounge en heeft niks meer met zwam te maken.

De betrokken forummers moeten niet doen alsof dit zo een rare beslissing is. Er is in het verleden vaak genoeg aangehaald wat en waarom.

Tevens heb ik de personen in kwestie doorverwezen naar lounge vooraleer ik de meer drastische verhuis van de posts heb gemaakt.

Niet akkoord met deze beslissing? Ik verwijs jullie graag naar de feedbackthreads.

Voor de rest is dit afgehandeld en gaan we weer fijn forummen
.

Laatst bewerkt:
Alhoewel ... ik beeld me nu een sexy man in met natte kleren waardoor je de contouren van zijn lichaam nog beter ziet en met een verleidelijke blik. 😏
Stop eens met aan mij te denken. Anders mag ik het seffes hier gaan uitleggen waarom ik rondloop in andere vrouwen hun hoofd.

Alhoewel ... ik beeld me nu een sexy man in met natte kleren waardoor je de contouren van zijn lichaam nog beter ziet en met een verleidelijke blik. 😏
T spijt mij maar de voorspelling was weer mis, geen druppel regen. Maar ik wil wel eens met kleren aan in het zwembad(je) hier springen :oi22:

Nouuu:hurrr:

Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".:spraybottle:

(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger :unsure:)
Altijd welkom :oi22:

Ik denk ook dat we iets sterker dan javel of chloor nodig hebben.
Iets sterkers dan javel of chloor?
1687455512017.png

Kan ik helpen?

Terug
Bovenaan