Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die het weet.Wa’s dat hier allemaal![]()
Lounge = chatGe moogt in offtopic zwam niet zwamflirten want dan hoort het weer thuis in het datingtopic en dan versmijten ze dat en is iedereen den draad kwijt, zoiets? Dus zwam is voor alle gezwam behalve zwamflirt? Best eens een flowchart opstellen.
Ge weet goed genoeg wat het verschil tussen een chatbox en een forum is.Dus in zwam staan we maar wat te lallen tegen elkaar...
Dat valt dus niet onder chatten, aka communiceren. Ik moet @MisterV bijtreden
Alhoewel ... ik beeld me nu een sexy man in met natte kleren waardoor je de contouren van zijn lichaam nog beter ziet en met een verleidelijke blik.Als ik als verzopen kieken naar huis fiets gaat het eerder 0/10 zijn.

Stop eens met aan mij te denken. Anders mag ik het seffes hier gaan uitleggen waarom ik rondloop in andere vrouwen hun hoofd.Alhoewel ... ik beeld me nu een sexy man in met natte kleren waardoor je de contouren van zijn lichaam nog beter ziet en met een verleidelijke blik.![]()
T spijt mij maar de voorspelling was weer mis, geen druppel regen. Maar ik wil wel eens met kleren aan in het zwembad(je) hier springenAlhoewel ... ik beeld me nu een sexy man in met natte kleren waardoor je de contouren van zijn lichaam nog beter ziet en met een verleidelijke blik.![]()

Technisch gezien zou ge daar rondfietsen.Stop eens met aan mij te denken. Anders mag ik het seffes hier gaan uitleggen waarom ik rondloop in andere vrouwen hun hoofd.
Zelfs een olympisch bad is niet groot genoeg voor zoveel ego.In mijn hoofd is het een groot zwembad vol met BG mannen.
Ik denk ook dat we iets sterker dan javel of chloor nodig hebben.Zelfs een olympisch bad is niet groot genoeg voor zoveel ego.
Zelfs een olympisch bad is niet groot genoeg voor zoveel ego.
In mijn hoofd is alles peis en vree zonder ego's.Ik denk ook dat we iets sterker dan javel of chloor nodig hebben.
Altijd welkomNouuu
Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".
(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger)

Iets sterkers dan javel of chloor?Ik denk ook dat we iets sterker dan javel of chloor nodig hebben.
Elk zwembad van iet of wat grootte heeft een zwavelzuurtank. Ge kunt die altijd per ongeluk verwisselen met de watertoevoer. Een ongeluk is rap gebeurd.Iets sterkers dan javel of chloor?