Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Echt wat een triestige match. Daar met die corners nog niet eens eigen gaan voor die goal fuck off echt

Ik snap het nie mannen, waarom opt einde tijd winnen om per se gelijk te willen spelen om uiteindelijk tegen Frankrijk te moeten spelen? Waarom wilt men per se tegen Frankrijk spelen in een 8ste finale?

Met die Pruus wordt het niks, ben echt kwaad. Ik hoopte eens niet Genk te zien maar dit was verschrikkelijk. Dat we maar zwaar slaag krijgen.

Kuttrainer en een kutploeg zonder vuur of passie. Wie zou er überhaupt schrik hebben van deze Duivels?
Dat is het masterplan he. Doen alsof je heel slecht bent en dan een wereldpartij spelen tegen ..
Hmmm geloof ik dit zelf wel? :unsure:

WK 2018: we mogen niet scoren zodat we in de zwakke tabelhelft komen in plaats van tegen Frankrijk ... we scoren!
EK 2024: we moeten scoren zodat we in de zwakke tabelhelft komen in plaats van tegen Frankrijk ... we rekken tijd om niet te verliezen.

Zo zielig, om van diezelfde namen/wissels nog te zwijgen. Vies vies.

Grote schande.

Speel je even goed na rust, haalt die debiel Tedesco plots Tielemans naar de kant waardoor je de match weer uit handen gaf.

Het slot met die corners is absoluut onacceptabel. De weg naar de finale lag open aan de andere kant. Volledig gedegouteerd dat je hier niet echt voor winst gaat.

Dat ze maar 5-0 verliezen van Frankrijk nu. Zelden zo woest geweest op een team waarvoor ik supporter.

Waarom moeten wij nu al 10 jaar opgescheept zitten met trainers die keer op keer de domst mogelijke tactische keuzes maken. Heel België ziet het behalve de trainer en voetbalbond.

Terug
Bovenaan