Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Een teen is een teen natuurlijk. Leuke wedstrijd blijft iterresant om te volgen maar mogen de wedstrijd nu eigenlijk wel dooddoen.

Nee toch Managaa ipv Tielemans. Breng dan toch CDK in.

Echt, dit is te belachelijk, sport wordt kapot-gereglementeerd. Het is niet dat hij er voordeel uit haalt hè, die 2 millimeter.
Vooral zuur omdat het nu al een paar keer in ons nadeel is. Ik ga wel enorm blij zijn als we zo'n situatie eens in ons voordeel gaan hebben. Offside is offside.

Ik ken er niet veel van, maar die goal check regels zijn echt belachelijk strikt? Hoe kan je zoiets als speler juist inschatten zonder belachelijk veel marge te laten?

Knieschijf buitenspel, Wtf
Dit is imo dus echt te belachlijk voor woorden. Ipv al die technologie te gebruiken zouden ze beter gewoon kijken of hij er duidelijk voorbij staat...

Dit is toch totaal niet meer in de geest waar buitenspel ooit voor is ingevoerd? :unsure:

VAR heeft alles naar de kloten geholpen, spelvreugde 0,0 hier want je weet nooit wat de VAR gaat doen. Ik mis de tijden met gewoon puur scheidsrechter beslissingen ipv die stomme VAR die voor elke scheet tussenkomt. Ook al kan het tegen of voor België zijn, het zijn tenminste menselijke dwalingen ipv een buitenspel beslissen wegens 0,1 mm extra....

Echt, dit is te belachelijk, sport wordt kapot-gereglementeerd. Het is niet dat hij er voordeel uit haalt hè, die 2 millimeter.
tot we een goal tegenkrijgen, dan zijn jullie allemaal de eerste om te roepen dat het buitenspel is. Ook bij 1mm.

Een beetje objectief blijven hé, mannen.

(p.s ik vind dat ze buitenspel regel integraal mogen afschaffen)

Terug
Bovenaan