sniper80 Well-known member 22 juni 2024 #1.322 dadash zei: Een camion is vlugger gedraaid dan Lukaku Klik om te vergroten... Ik heb een beetje de indruk dat hij te zwaar staat?
dadash zei: Een camion is vlugger gedraaid dan Lukaku Klik om te vergroten... Ik heb een beetje de indruk dat hij te zwaar staat?
I iceman160487 Well-known member 22 juni 2024 #1.328 dadash zei: Een camion is vlugger gedraaid dan Lukaku Klik om te vergroten... Vind in dus ook… lijkt mij echt uit vorm te zijn. Ook met die buitenspelfases, timing zit verkeerd vind ik
dadash zei: Een camion is vlugger gedraaid dan Lukaku Klik om te vergroten... Vind in dus ook… lijkt mij echt uit vorm te zijn. Ook met die buitenspelfases, timing zit verkeerd vind ik
Sportinggboy Well-known member Supporter 22 juni 2024 #1.333 We gaan het ons beklagen om niet te scoren. Ma alles. Die staan toch gelijk? Leek me gewoon 2-0
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 22 juni 2024 #1.335 Mannekes, weer een defensieve blunder
horste Well-known member Crowdfunder FE 22 juni 2024 #1.337 Als Roemeen krijgt ge ondertussen wss ook wel stenen kloten van het feit dat ge nog ni gescoord hebt tbh..
Als Roemeen krijgt ge ondertussen wss ook wel stenen kloten van het feit dat ge nog ni gescoord hebt tbh..
gamer5 Well-known member 22 juni 2024 #1.339 Echt fuck diene offside regel, waar zijn we toch mee bezig