stungunner Well-known member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #202 Zelfs al staan we nu 0-1 achter, die Slovaken moeten we toch echt gewoon oppeuzelen hé zeg, achterin staan die toch ook gewoon te bibberen. En diene ref begint al zwaar op mijn zenuwen te werken.
Zelfs al staan we nu 0-1 achter, die Slovaken moeten we toch echt gewoon oppeuzelen hé zeg, achterin staan die toch ook gewoon te bibberen. En diene ref begint al zwaar op mijn zenuwen te werken.
Slayer_Kev666 Well-known member 17 juni 2024 #203 De Turkse ref kan zo meedraaien in de Jupkes League.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #204 Wat doen die Slowaken allemaal :') En nog kunnen we niet profiteren...
Silence Well-known member 17 juni 2024 #205 Babaluna zei: die gaan weer vallen als vliegen he ... Klik om te vergroten... Dat is nie erg, maar de ref moet nie meegaan in die spellekes
Babaluna zei: die gaan weer vallen als vliegen he ... Klik om te vergroten... Dat is nie erg, maar de ref moet nie meegaan in die spellekes
U Unrealiac Member 17 juni 2024 #207 Silence zei: Dat is nie erg, maar de ref moet nie meegaan in die spellekes Klik om te vergroten... Wraakactie op de laatste politieke uitslagen van Belgie
Silence zei: Dat is nie erg, maar de ref moet nie meegaan in die spellekes Klik om te vergroten... Wraakactie op de laatste politieke uitslagen van Belgie
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 17 juni 2024 #208 Général Zantas zei: Italie kwam ook 0-1 achter na een soortgelijke individuele blunder, na 30 seconden. Hoeft toch niet gelijk zo dramatisch over gedaan te worden. Klik om te vergroten... Maar we krijgen nu al sinds de goal bijna geen voet aan de grond. Het spel speelt zich meer op onze helft af.
Général Zantas zei: Italie kwam ook 0-1 achter na een soortgelijke individuele blunder, na 30 seconden. Hoeft toch niet gelijk zo dramatisch over gedaan te worden. Klik om te vergroten... Maar we krijgen nu al sinds de goal bijna geen voet aan de grond. Het spel speelt zich meer op onze helft af.
Silence Well-known member 17 juni 2024 #210 Ruimte tussen aanval en verdediging is wel groot Tielemans om in die ruimte te spelen als verbindingsman zou goed uitpakken denk ik
Ruimte tussen aanval en verdediging is wel groot Tielemans om in die ruimte te spelen als verbindingsman zou goed uitpakken denk ik
J JorisBlack Well-known member 17 juni 2024 #211 jezus het trekt op geen kloten edit: wat vind ik Trossard ook weer een schim van zichzelf
Slayer_Kev666 Well-known member 17 juni 2024 #212 Ook iets te weinig voetballend vermogen op het middenveld? Onana/Mangala lijken mij 2 brekers maar voetballend toch minder?
Ook iets te weinig voetballend vermogen op het middenveld? Onana/Mangala lijken mij 2 brekers maar voetballend toch minder?
fcberke Well-known member 17 juni 2024 #216 fordjah zei: trek toch geel man Klik om te vergroten... Pure revanche voor Trossard zijn duwtje een halve minuut ervoor.
fordjah zei: trek toch geel man Klik om te vergroten... Pure revanche voor Trossard zijn duwtje een halve minuut ervoor.
Evil_Bunny Member 17 juni 2024 #217 Denk dat we er ons stilaan bij mogen neerleggen dat de gouden generatie definitief gedaan is zeker? Met tedesco zal het duidelijk ook nix worden. For F*CK sake wat heeft die Turkse ref tegen de Belgen???
Denk dat we er ons stilaan bij mogen neerleggen dat de gouden generatie definitief gedaan is zeker? Met tedesco zal het duidelijk ook nix worden. For F*CK sake wat heeft die Turkse ref tegen de Belgen???
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 17 juni 2024 #218 Musk zei: Er gaan te weinig ballen naar kdb Klik om te vergroten... Loopt ook niet goed. Loopt de hele tijd de wandelen, biedt zich amper aan. Ligt vaak een hele strook vrij waar hij niet in loopt.
Musk zei: Er gaan te weinig ballen naar kdb Klik om te vergroten... Loopt ook niet goed. Loopt de hele tijd de wandelen, biedt zich amper aan. Ligt vaak een hele strook vrij waar hij niet in loopt.