Niemand zal lukaku tegenhoude .Moest ik Lukaku of De Bruyne zijn ik pak mijn sportzak en bol het af in de pauze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand zal lukaku tegenhoude .Moest ik Lukaku of De Bruyne zijn ik pak mijn sportzak en bol het af in de pauze.
Droog vanbinnen, nat maar aerodynamisch vanbuitenIk zie toch weer de six pack van Lukaku en de tepels van de Bruyne dus perfect zijn die kuifje outfits ook niet
Mannen we hebben de opvolger van Tedesco gevonden!Niemand zal lukaku tegenhoude .
sparen voor de volgende ronde!Spelen we nu met opzet met de rem op of kunnen we niet beter?
Stel je voor... tot de 85ste minuut de score in de andere match afwachten om te kijken wat het best uit komt. Daar heb je pas stalen kloten voor nodig.Spelen we nu met opzet met de rem op of kunnen we niet beter?
Spelen we nu met opzet met de rem op of kunnen we niet beter?
Zal Max het beter doen dan Theate? Mss, maar je moet toch iets doen met die flank ipv gewoon Doku 30 keer dezelfde man laten dribbelen om dan terug te leggen of slecht voor te zetten.Ik zou De Cuyper, Bakayoko en Carrasco brengen ...