Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Trossard - Doku is gewoon dramatisch
En de 1e is nog erger dan de 2e

Al Kev de bal heeft moet je lopen, niet stilstaan en kijken wat hij ermee doet (als je dat wil ga dan tussen die 1000en in de tribune staan)

Doku zijnde, als ge uw man eens passeert, doorlopen.
Ge krijgt geen extra punten als ge hem laat terugkeren om dan opnieuw te proberen. Het is geen fifa street

België moet zowat het enige land zijn dat 10 jaar lang een hoop klasse spelers heeft en keer op keer zo'n wanprestaties durft neerzetten.
Al die onnozele analisten gooien met belachelijke termen zoals GRiNTa maar als er nu één ding is dat geen één van deze spelers heeft in wedstrijden met de nationale ploeg is het maar het kleinste vleugje eergevoel en trots.

Mocht deze ploeg maar een fractie van de strijdlust hebben die je bijvoorbeeld in de basket- of hockeyploegen ziet dan hadden we deze hele groep van de kaart geveegd.

Spelen we nu met opzet met de rem op of kunnen we niet beter?

goh jah is toch al lang geleden dat we echt goed waren, tegen Roemenie dan wel gewonnen maar om nu te zeggen dat we daar sterk waren het is gewoon al jaren dat onze verdediging heel wankel is en dat onze aanval tegen een iet wat degelijk verdediging er heel moeilijk door heen komt ook op het WK er vroeg uit daardoor en dat was onder een andere coach dus ik vrees dat het toch ook wel een beetje van niet kunnen is

Dit is rot slecht. En we kunnen het op Tedesco steken, maar ik vrees dat deze groep het mentaal niet in zich heeft om ver te geraken op een toernooi.

Ik snap echt gewoon de aanvallende loop- en richtlijnen niet. Gewoon bijna geen druk en inzet. Amper volk in de backlijn.

Is dat nu zoveel gevraagd om met de inzet van een Oostenrijk of Zwitserland te spelen? Dan win je hier toch gewoon 4-0(1)?

Terug
Bovenaan