Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Spelen plots als een lamlendig zooitje. Amper spelers die mee aanvallen.

Faes en Doku een absolute ramp.

KDB weer dik ok.

Lukaku, die bal moet gewoon binnen hoor.

Dan wat? Dan gaat die er gewoon bij staan bij den hoop?

Bakayoko ipv Trosard en evt Openda erop voor iemand. Diepgang moet je hebben
Inderdaad, gewoon op snelheid er over en ballen voor zwieren ipv proberen al wandelend door de gele muur te combineren. En Tielemans naast KDB ipv naast Onana.

Slaat toch nergens op. Onana heeft hele tijd de bal en denkt dan zelf van wtf moet ik hier nu mee dat zou toch Tielemans zen job moeten zijn!?

Komaan allemaal in koor: Tedesco buiten!

Alles begint bij de ingesteldheid. Vandaag heb ik vooral het idee dat het van geen goesting is
Echt hé. Halverwege die bal van KDB naar Doku rechts die aangeraakt wordt en Doku doet zelfs geen moeite om die binnen te houden... Weg druk.

Doku gewoon ook weer zwak, sorry, ik snap de hype nog altijd niet, althans niet bij de Duivels.
En Faes, haal die er af zeg, zwakke match. Nog gedacht dat ik het ging zeggen, maar zet Debast daar es naast Vertonghen, werkte toch wel redelijk bij Anderlecht.

Man man trekt weer op niks.
Doku die is gewoon blind.
En Lukaku kan niks als het echt moet.
Daarbij nog eens Faes die beeft elke keer hij de bal heeft.

Lukaku, die bal moet gewoon binnen hoor.
Uiteraard... moet gewoon ál-tijd binnen.

Dit is gewoon echt oncomfortabel, zeker met die score in die andere match. Als Oekranië hier op voorsprong komt en die andere 2 denken "this is fine" ga er dan maar eens aan staan.

Zielige vertoning weeral. Wandelen de hele tijd. Heb medelijden met Kevin. Lukaku staat weer te zwaaien met zen armen en moet elke keer er iets fout gaat 10 seconden blijven staan om te zeiken....

Openda er op en trossard er ook af.

Tis niet goed. Onana krijgt te veel de bal, Faes bibbert als hij de bal krijgt, Doku is idd een pleintjesvoetballer met zwakke voortzetting. Alsof we met balverlies massaal terugtrekken waardoor Lukaku op een eiland staat...

Absolute zeikmatch.

Sorry hoor, verlies maar gewoon zodat de Bond gedwongen wordt die half Duitse dweil buiten te gooien. Heb het helemaal gehad met die oetlul.

Doku gewoon ook weer zwak, sorry, ik snap de hype nog altijd niet, althans niet bij de Duivels.
Met dat stom haar? Kleedje, maar zonder magie.

5fe10056c6438f2b7e4931846b039f84.jpg

Goeie of slechte tabelhelft, dat gaat allemaal niet uitmaken hoor, beetje tegenstander eet ons gewoon helemaal op.

Terug
Bovenaan