Groep A (Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserland)

Als je Musiala zag spelen... Die beweeglijkheid, creativiteit in acties en looplijnen...
Kimmich die voor de juiste balans zorgde en communiceerde als leider op het veld...
Neuer die toch weer helemaal zichzelf was na een moeilijk jaar...

Dan is het toch indrukwekkend om vast te stellen hoe snel de hand van Kompany zichtbaar is.

Tja was te verwachten. Als Duitsers doorbreken dan maken ze er ineens een schietkraam van.

Dan is het toch indrukwekkend om vast te stellen hoe snel de hand van Kompany zichtbaar is.

Als die hand al ergens is geweest dan is het toch ergens dat de buitenwereld niet mag zien.

Bwa, ik vond het niet eens een goede match. Het verschil in niveau was te groot...

Musiala is wel echt een natuurtalent. Zo eentje waarvoor je naar de match kijkt.
Nusa is toch echt een soort van halfbroer ofzo van hem? Qua uiterlijk, en speelstijl liggen die enorm dicht bij elkaar.
Behalve het niveau van Musiala is toch ietsje :unsure: hoger en met meer rendement.

Laatst bewerkt:
Nu is het gewoon een onderonsje met 2 tijdens half time bij sporza, het mag echt nix kosten..

Hongarije tegen Schotland daar gaat toch geen hond naar kijken buiten die 2 landen …

Maar kan wel een leuke 3e opleveren voor de Rode Duivels in volgende ronde

Nu is het gewoon een onderonsje met 2 tijdens half time bij sporza, het mag echt nix kosten..
Is toch al zo geweest in het verleden bij matchen buiten primetime? Ik herinner me nog zo'n "villa sporza's" waar niemand zat in de namiddag.

Terug
Bovenaan