Général Zantas
Well-known member
daar ook al met 3 rond de ref (met kapitein bij), geen geel gezien
Zal misschien gewoon komen luisteren zijn ipv te mekkeren, geen idee hoe streng die regel is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar ook al met 3 rond de ref (met kapitein bij), geen geel gezien
Daar doen ze toch ook zo goed als nooit iets aan. Ik vond het het persoonlijk al teveel ma bonRandje van ongeldig genomen penalty imo, onderbrak zijn aanloop quasi volledig
Als je een rode kaart krijgt kan je wel even om uitleg vragen lijkt me. En die derde speler tjah. Was ook helemaal niet hevig/onrespectvol ofzo.daar ook al met 3 rond de ref (met kapitein bij), geen geel gezien
Die 2de was de speler die rood kreeg denk ik. Ik vermoed dat die er wel bij mag staan. Die 3de liep er wat achter te luisteren. Denk niet dat ze daar geel voor gaan geven.daar ook al met 3 rond de ref (met kapitein bij), geen geel gezien
Vind ik dus ook, zo heb je als keeper toch nooit geen kans meer...maar oe wee als je 1 mm voorbij de lijn staat.Daar doen ze toch ook zo goed als nooit iets aan. Ik vond het het persoonlijk al teveel ma bon
De Schotten lijken vrij kansloos op papier. Veel middenmoot PL spelers precies.
Keeper moet gewoon blijven staan hè, dan komt er kortsluiting in de hoofden van de penaltynemers. Hein snapte ook niet waarom die toch nog een hoek kiest.Vind ik dus ook, zo heb je als keeper toch nooit geen kans meer...maar oe wee als je 1 mm voorbij de lijn staat.
Ik dacht echt wij live de beelden kregen van de tablet maar niet dus, een camera van bovenafMoeten we nu echt naar een gefilmde tablet zitten kijken?![]()
En ge moet niet horen dat goal is 3 seconden voor de bal binnen gaatEnfin de analyse en gasten zijn wel veel beter dan bij VTM

Het geld is daar echt op precies. All in op de Olympische Spelen denk ik.Moeten we nu echt naar een gefilmde tablet zitten kijken?![]()