Graspop Metal Meeting 2025

En die voorverkoop was heel duidelijk aangekondigd en stond 3-4 maand open. Tis niet dat je op een bepaalde dag om 8u smorgens voor u pc moest gaan zitten om 10 pintjes met korting te bestellen na een uur in de wachtrij he...

Al wie gekocht heeft aan €3.8 waren ofwel last minute beslissers, mensen die op het festival zelf nog bij hebben gekocht, of imo gewoon niet zo slim.
Ik had m'n tickets al heel lang op voorhand. 't Scheelt 2 skullies op 100 euro. Ik lig er niet wakker van hoor.

Wel makkelijk praten als je zelf geen uitstelgedrag vertoont. Maar daar kom ik later wel eens op terug.

Ik zal dat nooit snappen voor iemand die ouder is dan 25
Cva, vrienddeke?
Ik vind die €3.5 in een beker al schandalig eerlijk gezegd. Het is nu niet dat de inkom goedkoop is. Iemand een idee van hun cijfers?
Waar is bier nog goedkoop dan?

Zo heel zot is dat niet, hou er rekening mee dat als ge al die bands apart zou zien ge veel duurder uitkomt dan €300.
Daarbij praat ge over graspop, het 2e grootste metal festival ter WERELD.

Er is kosten noch moeite bespaart, het ligt er piekfijn bij, de organisatie is bij de pinken,..

Graspop heeft zijn schaapjes op het droge. Echter werkt livenation met zoveel tussenschotten dat moeilijk te bekijken is. Dacht vorige keer gezien te hebben dat ze op 3mio winst zaten (2022), maar geen idee of dat accuraat is, denk het niet.

Van zodra ik 3 grote namen zie, die ik wil zien op 1 dag, is mij dat een bandje waard. En daar hebben ze mij al jaren bij mijn kl*ten. Ik zie altijd 1 (max 2) grote namen per dag. Wat ze dan opvullen met gewone bands waar je eens naar wil kijken met een pintje in de hand maar niet meer dan dat.

Blijkbaar zou dat te maken hebben met de prijs. Main act = 1 of 2 miljoen euro

Beetje vroeg om naar editie van 26 te kijken maar ben ga ik de bal ver misslaan als we Volbeat, Sabaton en Gojira als headliners gaan krijgen?

FF vraag.
Normaal kan je vanaf vandaag refund aanvragen voor overgebleven tokens, ik vind er toch niks van terug op site van GMM.
Iemand die link heeft ?
Vorig jaar was dat zo gefikst als ik me het goed herinner.

Beetje vroeg om naar editie van 26 te kijken maar ben ga ik de bal ver misslaan als we Volbeat, Sabaton en Gojira als headliners gaan krijgen?
Parkway drive ook wel.
Sleep Token kan ook, maar die moeten dan mainen met een deftig slot voor hun giga productie.

Van zodra ik 3 grote namen zie, die ik wil zien op 1 dag, is mij dat een bandje waard. En daar hebben ze mij al jaren bij mijn kl*ten. Ik zie altijd 1 (max 2) grote namen per dag. Wat ze dan opvullen met gewone bands waar je eens naar wil kijken met een pintje in de hand maar niet meer dan dat.

Blijkbaar zou dat te maken hebben met de prijs. Main act = 1 of 2 miljoen euro
Sounds like a you problem, tho

Sleep Token kan ook, maar die moeten dan mainen met een deftig slot voor hun giga productie.
Please no. Ik snap het niet. Maar echt niet. "Stick to me like caramel" kan u tekst nog meliger? Ik kan daar geen nummers van uitluisteren. Klinkt allemaal als Bon Iver of Lewis Capaldi die nekeer een metal plaat gaan maken. En dan nog overproduced as hell. Dat is muziek voor tiktokkers met de aandachtspanne van een goudvis en dat het ook maar daar blijft.

Awel da ze is zot doen: Lorna Shore. Ramos heeft het charisma en de songs staan als een huis. Pain Remains is een parel als hun volgende plaat ook van dat niveau is. En dan nog wat van die EP paar nummers die ze opnamen met de vorige zanger en ge komt wel aan u anderhalf uur.

Laatst bewerkt:
Please no. Ik snap het niet. Maar echt niet. "Stick to me like caramel" kan u tekst nog meliger? Ik kan daar geen nummers van uitluisteren. Klinkt allemaal als Bon Iver of Lewis Capaldi die nekeer een metal plaat gaan maken. En dan nog overproduced as hell. Dat is muziek voor tiktokkers met de aandachtspanne van een goudvis en dat het ook maar daar blijft.

Awel da ze is zot doen: Lorna Shore. Ramos heeft het charisma en de songs staan als een huis. Pain Remains is een parel als hun volgende plaat ook van dat niveau is. En dan nog wat van die EP paar nummers die ze opnamen met de vorige zanger en ge komt wel aan u anderhalf uur.
Lorna staat toch al op de main?
Vergelijkt het publiek van sleep token is met Lorna en het aantal t-shirts van sleep token terwijl ze er niet eens waren..

Lorna staat toch al op de main?
Vergelijkt het publiek van sleep token is met Lorna en het aantal t-shirts van sleep token terwijl ze er niet eens waren..
Ik snap het niet als in " waarom trekt dat zoveel volk met nummers die ik niet eens kan uithoren" niet als in " waarom zou dat nu moeten headlinen" en ja Lorna staat op de main maar headlinen is voor mij de boel afsluiten/laat op de avond spelen.

Ik snap het niet als in " waarom trekt dat zoveel volk met nummers die ik niet eens kan uithoren" niet als in " waarom zou dat nu moeten headlinen" en ja Lorna staat op de main maar headlinen is voor mij de boel afsluiten/laat op de avond spelen.
Ik wil het he, het is 1 van mijn favoriete bands.
Maar death core als afsluiter ipv Korn, Parkway, Slipknot,..
Lorna heeft nog wat strepen te verdienen.

Hun nieuwe single is ook quasi dezelfde melodie als pain remains. Oblivion was prachtig, imo.

Lorna zit trouwens ook wel in het busje van TikTok metal. Wel als buitenbeentje maar Ramos heeft veel social presence. Samen met babymetal, slaughter to prevail, electric callboy,..
Vind dat allemaal oké muziek, maar geen idee of die even legendarische status gaan krijgen als pakweg een Metallica, SOAD of Slipknot.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan