Graspop Metal Meeting 2025

Dat klopt allemaal. Maar Eloy is een beest en geeft wel een nieuwe vibe aan de band imo.
En buiten Eloy, Corey, Jim en Mick kunnen ze mij weinig schelen…
Van de huidige equippe moeten er toch geen originele leden meer verdwijnen. Niet vergeten dat clown heel veel nummers schrijft.

Benieuwd naar Eloy. Is toch een veer zwaardere sound dat hij brengt.

Weinberg was al uit eerdere bands gekicked dacht ik.

Laatst bewerkt:
Ergens waar maar ik zie de afgelopen jaren wel meer en meer openheid over zo een zaken en dan is het ergens ook jammer dat die openheid er niet bij hun is.
Goh, die openheid is ook vaak woord tegen woord hoor...
Kijk naar As I Lay Dying de afgelopen weken. Iedereen is daar vertrokken buiten de zanger. Volgens bassist (dacht ik) om etische en morele redenen en de rest is gevolgd. Ik neem dat sowieso al met een korrel zout aangezien je wel in een band stapt met een zanger die veroordeeld is omdat hij een huurmoordenaar op zijn vrouw heeft afgestuurd dus qua moraliteit zit je dan al niet bepaald hoog imo maar langs de andere kant verschiet ik van niks met Lambesis. Maar je weet dus hoegenaamd niet wie je moet geloven.

Dan heb ik eigenlijk nog liever een ChatGPT tekstje ivm andere artistieke visies en klaar ipv modder liggen gooien naar elkaar.

673f4b94c1dd6-images.jpeg

Judas Priest lijkt me de meest logische optie maar ik zou niet verschieten moest het Within Temptation of Powerwolf worden.

Sabaton staat op Sweden Rock dus die mag je ook niet uittellen vrees ik.
WT, Powerwolf en eventueel een herhaling van Priest of Scorpions kunnen idd ook nog.

Qua moderne zaken vrees ik een beetje voor Falling in Reverse, Architects zou idd ook nog kunnen. Sleep Token lijkt me te klein in België om die spot te geven (ik denk niet dat Vorst uitverkocht was deze week). Jinjer zal ook wel, geheel onterecht, hoog staan mochten die komen.

Nog een mogelijkheid is natuurlijk om het over een compleet andere boeg te gooien en gewoon Muse te boeken.

Ik denk dat Sabaton dit jaar niet op festivals zal spelen, Sweden Rock uitgezonderd. Ze hebben hun EU tourplannen voor volgend jaar, inclu België al uit de doeken gedaan.. Meestal wordt zoiets pas na de festival ronde bekendgemaakt:unsure:

WT, Powerwolf en eventueel een herhaling van Priest of Scorpions kunnen idd ook nog.

Qua moderne zaken vrees ik een beetje voor Falling in Reverse, Architects zou idd ook nog kunnen. Sleep Token lijkt me te klein in België om die spot te geven (ik denk niet dat Vorst uitverkocht was deze week). Jinjer zal ook wel, geheel onterecht, hoog staan mochten die komen.

Nog een mogelijkheid is natuurlijk om het over een compleet andere boeg te gooien en gewoon Muse te boeken.
Channel Zero? Nu die ook stoppen?

Falling in Reverse van waar komt die hype eigenlijk? Ik hoor daar 1 nummer van en kan mij alleen maar afvragen hoe die aan e platecontract is geraakt.

Ik denk dat Sabaton dit jaar niet op festivals zal spelen, Sweden Rock uitgezonderd. Ze hebben hun EU tourplannen voor volgend jaar, inclu België al uit de doeken gedaan.. Meestal wordt zoiets pas na de festival ronde bekendgemaakt:unsure:
one can only hope.
Uiteindelijk zijn ze al aan het liegen he... Tour to end al tours en het jaar errop doodleuk terug op een podium kruipen 😅

Channel Zero? Nu die ook stoppen?
Zelfs niet bij stil gestaan maar dat zou idd ook kunnen. We gaan Franky nog een jaar door ons strot geramd krijgen vrees ik.
Falling in Reverse van waar komt die hype eigenlijk? Ik hoor daar 1 nummer van en kan mij alleen maar afvragen hoe die aan e platecontract is geraakt.
Ik heb er geen flauw idee van. Ik snap het ook niet maar ik ben denk ik gewoon te oud.
Die zanger maakt wel heel graag drama online dus dat zal ook wel helpen zeker? In elk geval verkopen ze grote zaal heel snel uit dus er is een markt voor.

Zijn die ondertussen groot genoeg om een graspopdag te headlinen?
Gemeende vraag hoor, ik ben totaal niet (meer) thuis in powermetal

Zijn die ondertussen groot genoeg om een graspopdag te headlinen?
Gemeende vraag hoor, ik ben totaal niet (meer) thuis in powermetal

Ze hebben toch dit najaar in een net niet uitverkochte lotto arena gestaan.. Dat is ongeveer waar Sabaton ook al stond toen ze op GMM headliner waren. Enkel GMM zal weten wat voor hun groot genoeg is :unsure:

Van de huidige equippe moeten er toch geen originele leden meer verdwijnen. Niet vergeten dat clown heel veel nummers schrijft.

Benieuwd naar Eloy. Is toch een veer zwaardere sound dat hij brengt.

Weinstein was al uit eerdere bands gekicked dacht ik.
Weinstein :laugh:

Anyhow, Slipknot één van mijn all time favorite bands. Wat daar intern gebeurd is jammer, maar in mijn ogen moeten zij helemaal niet transparant zijn. Wie ben ik om een uitleg te eisen voor het vertrek van Weinberg of Fehn? Dat zijn hun zaken en zij hoeven zich aan niemand te verantwoorden imo. Problemen omtrent de samenwerking van verschillende mensen waar dan ook nog eens veel geld mee gemoeid is, valt misschien ook gewoon niet uit te leggen aan de buitenwereld.

Als fan ben ik dankbaar voor hun muziek. Ik kan enkel hopen dat ze eruit geraken en goede, nieuwe muziek blijven maken.

Terug
Bovenaan