Graspop Metal Meeting 2025

Knocked Loose de main laten afsluiten met special guest Poppy. :unsure:

Zou wel de kortste afsluiter ooit worden.
bwa, qua kort Death Threat op ieperfest, minuut of 25. Nu soit kunt ieperfest en gmm nu ook niet gaan vergelijken.

Knocked Loose, nooit wat aan gevonden persoonlijk. Vooral vanwege de stem.

bwa, qua kort Death Threat op ieperfest, minuut of 25. Nu soit kunt ieperfest en gmm nu ook niet gaan vergelijken.

Knocked Loose, nooit wat aan gevonden persoonlijk. Vooral vanwege de stem.
Ik hou van KL! Moet mijn meest beluisterde band van dit jaar zijn!
De stem was ik meteen gewend. Heerlijk die energie, agressie, sound :love:

Hebben ze eens gedaan in 2005 en toen zat Phantom Of The Opera ertussen. :love:
En in 2008 Rime of the Ancient Mariner!

In elk geval zijn ze eindelijk vertrokken met hun aankondigingen in Dessel. Maiden was wel al geweten maar ik verwacht nu eigenlijk elke dag een headliner en dan hoogstwaarschijnlijk een dag voor de vvk een lading van kleinere namen.
Enkel nog te zien of het de echte vvk gaat zijn of die vorte commeriële deal met mastercard die ticketmaster door ons strot ramt. Wat een afgrijselijk kutbedrijf is dat toch. Hopelijk enkel tickets en geen camping want metaltown is sowieso al veel te snel uitverkocht.

Ik hoop dat Korn ook op vrijdag bij Slipknot (25 jaar Slipknot album) staat.
Nu Metal tribute met dan nog bvb Godsmack, Mudvayne en Disturbed (25 jaar The Sickness) of zo als opwarmers.

Korn zal waarschijnlijk wel de zaterdag afsluiten.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet goed met Slipknot. Cool he om dat album wss zo goed als integraal te spelen maar wat schiet er nog over van Slipknot?

Dooien vervangen meer dan logisch he dus daar geen kritiek op. Maar wat met Fehn en Weinberg is gebeurd is jammer en voor Craig Jones hebben we ook geen deftige uitleg gekregen.

Fehn heeft Corey & Shawn gedagvaard voor het achterhouden van royalties dacht ik, is deze zaak nog gaande of is er minnelijke schikking geweest? I don't know.

Paul & Joey zijn helaas overleden, maar Joey was ook al ontslagen wegens medische redenen.

Het feit blijft wel dat ze niet echt transparant zijn over sommige zaken want we hebben nog altijd het raden naar waarom Jay & Craig geen lid meer zijn.Misschien is het beter zo want wie weet welke beerput er geopend wordt.
Maar andere bands (niet alleen rock & metalbands maar ook popbands,rap & hip hop collectieven,enz.. )zijn ook niet altijd openlijk over het komen en gaan van hun leden hé,het is niet uniek aan Slipknot.

Fehn heeft Corey & Shawn gedagvaard voor het achterhouden van royalties dacht ik, is deze zaak nog gaande of is er minnelijke schikking geweest? I don't know.

Paul & Joey zijn helaas overleden, maar Joey was ook al ontslagen wegens medische redenen.

Het feit blijft wel dat ze niet echt transparant zijn over sommige zaken want we hebben nog altijd het raden naar waarom Jay & Craig geen lid meer zijn.Misschien is het beter zo want wie weet welke beerput er geopend wordt.
Maar andere bands (niet alleen rock & metalbands maar ook popbands,rap & hip hop collectieven,enz.. )zijn ook niet altijd openlijk over het komen en gaan van hun leden hé,het is niet uniek aan Slipknot.
Ergens waar maar ik zie de afgelopen jaren wel meer en meer openheid over zo een zaken en dan is het ergens ook jammer dat die openheid er niet bij hun is.

Ik weet het niet goed met Slipknot. Cool he om dat album wss zo goed als integraal te spelen maar wat schiet er nog over van Slipknot?

Dooien vervangen meer dan logisch he dus daar geen kritiek op. Maar wat met Fehn en Weinberg is gebeurd is jammer en voor Craig Jones hebben we ook geen deftige uitleg gekregen.
Dat klopt allemaal. Maar Eloy is een beest en geeft wel een nieuwe vibe aan de band imo.
En buiten Eloy, Corey, Jim en Mick kunnen ze mij weinig schelen…

Terug
Bovenaan