Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruuuuuuuuuuuuuuuuun toooooooooooooooooooo theeeeeeeeeeeeee hiiiiiiiiiiils
Brace yourselves for a set list spanning the first nine studio albums, from their eponymous debut to ‘Fear of the Dark’.
Die eerste 7 draai ik nog regelmatig rest toch veel minder of nooit gehoord. Dat kan inderdaad wel eens een epische show worden.Kan nog wel leuk zijn om wat klassiekers van die eerste twee albums te horen.
Hebben ze eens gedaan in 2005 en toen zat Phantom Of The Opera ertussen.Kan nog wel leuk zijn om wat klassiekers van die eerste twee albums te horen.

bwa, qua kort Death Threat op ieperfest, minuut of 25. Nu soit kunt ieperfest en gmm nu ook niet gaan vergelijken.Knocked Loose de main laten afsluiten met special guest Poppy.
Zou wel de kortste afsluiter ooit worden.
Die laatste plaat is wel ne serieuzen binnekoper. Normaal zelf ook geen fan van dat soort vocalen maar in dit geval.bwa, qua kort Death Threat op ieperfest, minuut of 25. Nu soit kunt ieperfest en gmm nu ook niet gaan vergelijken.
Knocked Loose, nooit wat aan gevonden persoonlijk. Vooral vanwege de stem.
Ik hou van KL! Moet mijn meest beluisterde band van dit jaar zijn!bwa, qua kort Death Threat op ieperfest, minuut of 25. Nu soit kunt ieperfest en gmm nu ook niet gaan vergelijken.
Knocked Loose, nooit wat aan gevonden persoonlijk. Vooral vanwege de stem.

Daar was ik toen bij! Eerste keer dat ik ze zag en ook de beste keer.Hebben ze eens gedaan in 2005 en toen zat Phantom Of The Opera ertussen.![]()
En in 2008 Rime of the Ancient Mariner!Hebben ze eens gedaan in 2005 en toen zat Phantom Of The Opera ertussen.![]()

Dat wordt dus vrijdagIk hoop op Slipknot en hopelijk dan nog wat andere goeie namen die dag, heb ze nog nooit gezien dus welke dag ze ook komen, is de dag dat ik ga.
Ergens waar maar ik zie de afgelopen jaren wel meer en meer openheid over zo een zaken en dan is het ergens ook jammer dat die openheid er niet bij hun is.Fehn heeft Corey & Shawn gedagvaard voor het achterhouden van royalties dacht ik, is deze zaak nog gaande of is er minnelijke schikking geweest? I don't know.
Paul & Joey zijn helaas overleden, maar Joey was ook al ontslagen wegens medische redenen.
Het feit blijft wel dat ze niet echt transparant zijn over sommige zaken want we hebben nog altijd het raden naar waarom Jay & Craig geen lid meer zijn.Misschien is het beter zo want wie weet welke beerput er geopend wordt.
Maar andere bands (niet alleen rock & metalbands maar ook popbands,rap & hip hop collectieven,enz.. )zijn ook niet altijd openlijk over het komen en gaan van hun leden hé,het is niet uniek aan Slipknot.
Dat klopt allemaal. Maar Eloy is een beest en geeft wel een nieuwe vibe aan de band imo.Ik weet het niet goed met Slipknot. Cool he om dat album wss zo goed als integraal te spelen maar wat schiet er nog over van Slipknot?
Dooien vervangen meer dan logisch he dus daar geen kritiek op. Maar wat met Fehn en Weinberg is gebeurd is jammer en voor Craig Jones hebben we ook geen deftige uitleg gekregen.