Dat zou dan helemaal al triest zijn, maar we zullen afwachten. Het is goed dat tijdloze games tijdloos kunnen worden, maar dan moet met respect omgegaan worden naar de games en de klanten toe, en daar knelt vaak het schoentje.Gezien dit 2k is zou ik daar niet zo zeker van zijn. Al eens vermeld, maar verwacht u aan nieuwe bugs, ontbrekende muziek etc etc
Anderzijds is dit ook een manier om te verbergen dat creativiteit en originaliteit stilaan wat opraken bij sommigen. Hoewel gaming nog relatief jong is, het landschap diverser wordt met een groter deel v/d populatie dat gamet waardoor commercieel het interessanter wordt, ook voor kleinere projecten. Er zit veel toekomst in games, maar de grote slokops moeten voldoende uitgedaagd worden voor mij, en dat gebeurt te weinig nu. Niet zo moeilijk om originele dingen te bedenken. Nu de tijd en resources die men zou moeten investeren in deze remasters, zal er ook wel niet voor zorgen dat een andere game ervoor verdwijnt.
Benieuwd wat ze met de muziek zullen doen omdat ik dacht dat de rechten ten einde liepen van de meeste liedjes. Wellicht hebben ze er een deel moeten vernieuwen, maar zullen er ook verdwijnen. Voor mij was de muziek essentieel in de ervaring van GTA: SA.
Laatst bewerkt: