Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Wat ik stom vind is dat je maar één keer moet qualificeren. Hebt je één keer een heel goeie tijd neergezet dan hoef je dat nadien zelf niet meer te doen. IMO zou dat elke keer je opnieuw rijd een nieuwe moeten zijn, tis niet omdat je ooit één keer perfect reed dat je daarom recht hebt altijd vanvoor te starten. Het hele systeem heeft nog veel werk.
Maar dan is de kans ook groot dat je goed finisht, dat je ranking bijgevolg beter wordt, en dan gaat je kwalificatietijd niet meer volstaan en moet je die weer proberen verbeteren. Ik vind het systeem wel ok zo.
Als je met "echte" kwalificaties enzo wil spelen dan moet je manufacturers en nations cups doen.

Mij een beetje miskeken op die nieuwe Suzuki VGT denk ik. Die lijkt op de eerste race van het menubook in Interlagos niet echt competitief met de eerste 4 wagens uit de race? Als ik die races niet kan doen met die wagen is dat een miljoen weg gesmeten want echt tuning Parts kunt ge blijkbaar niet kopen voor die wagen?

Heeft iemand al gespeeld op ps4 en ps5. Vriend van me zei dat je met de feedback van de triggers nog scherper je gas kan doseren en anticiperen op uitbreken. Is dat echt zo? Ik zou graag op TCS 0 gaan rijden maar met de ps4 voel je idd niets, maar ik wil nu ook geen ps5 kopen en geen verschil voelen.
Je hebt wel meer feeling met de ps5 controller en het voelt wel goed aan maar puur daarop rijden zal imo niet lukken. Er komt nog altijd veel muscle memory bij kijken.

Vandaag rampzalige dag.
Van C terug naar D gezakt en safety rating ook van S naar B.
Paar stuurfoutjes en één keer verdiend voor contact met andere rijder,hij kon wel zijn weg voortzetten zonder problemen,ik ook maar terecht 2 seconden gekregen.Me achteraf ook geëxcuseerd bij hem/haar.
25 keer geramd geweest en die krijgen geen penalty,licht contact en 2 seconden penalty.
Snap het toch allemaal niet.
En wonder bij wonder weer 4 sec penalty gehad voor niks,letterlijk niks.
Degenen die willen kunnen de replay zien op mijn profiel.
Het gebeurd al in de eerste 30 seconden.

Wat ik stom vind is dat je maar één keer moet qualificeren. Hebt je één keer een heel goeie tijd neergezet dan hoef je dat nadien zelf niet meer te doen. IMO zou dat elke keer je opnieuw rijd een nieuwe moeten zijn, tis niet omdat je ooit één keer perfect reed dat je daarom recht hebt altijd vanvoor te starten. Het hele systeem heeft nog veel werk.
De groep waar je in zit (letter) is op basis van je prestaties in eerdere races. Als letters gemengd worden wil dat niet zeggen dat jij in twee groepen zit, je wordt gewoon gemixt met spelers uit twee verschillende niveaus, waarschijnlijk omdat er te weinig spelers van 1 niveau zijn, of omdat het allemaal spelers zijn die dicht bij de grens tussen 2 niveaus zitten.
En kwalificeren moet je sowieso nog doen he. Heb je pole, dan heb je het voor UW categorie/niveau heel goed gedaan, maar de spelers waartegen je gematcht wordt zijn dezelfde als wanneer je van laatste plaats zou starten.
Heb zelfs eens op Interlagos tegen B categorie rijders gereden en dat terwijl ik zelf maar D was.
Laten we zeggen dat het verschil duidelijk was.
Was wel during nighttime.

Kwalificaties:
Die zijn relatief,hangt ervan af hoeveel effort je er in wilt steken.
Er zijn er die gewoon een rondje rijden om gewoon tijd te hebben maar die kunnen sowieso pak sneller.
Vandaar ook soms die 7 à 8 seconden verschil tussen eerste en laatste.

Persoonlijk probeer ik mijn tijd zo scherp mogelijk te stellen.
Vandaag een 0.2 seconden verbetert maar het mag zelfs niet baten om beter dan P5 te starten.

Mijn sportmanship is hier ook zwaar gekelderd ze in een 2tal racekes en het erge is dat het vaak niet je eigen schuld is...
Wordt hier de laatste 2 races ook echt telkens van de baan gereden dak van p2 naar p9 ergens vlieg, degoutant wel ze.

Laatst bewerkt:
Ja die penalty’s en beukers zorgen er ook voor dat ik de multiplayer amper aanraak. Ik heb voorlopig nog sportsmanship S maar kom soms terecht met C en s. Moet nog 17 races voor de laatste trophie en heb nu al moeite om mij er aan te zetten. Denk dat ik gt7 zelfs amper nog ga aanraken na de platinum.

Ja die penalty’s en beukers zorgen er ook voor dat ik de multiplayer amper aanraak. Ik heb voorlopig nog sportsmanship S maar kom soms terecht met C en s. Moet nog 17 races voor de laatste trophie en heb nu al moeite om mij er aan te zetten. Denk dat ik gt7 zelfs amper nog ga aanraken na de platinum.
Het is ook mijn laatste trophy, nog 15 races te gaan. Nu op zich vind ik het nog wel leuk vooral omdat ik bijna in Rank C zit nu. Het jammere is dat ik merk en zie dat ik beter ben, maar ik verlies vaak paar plaatsen door zo zever. Als je van P2 naar P9 geramd wordt en als nog P5 eindigt dan weet je dat je zwaar genekt bent. Merk ook dat die vaker gebeurt in de kop van de race, hiervoor had ik nog een zwakkere qualifier en starte ik rond P12 telkes maar finishte meestal tussen P5 en P7, maar sinds ik mijn lap record goed gezet heb start ik meestal P3 maar wordt er vaak de eerste 2 laps weg geramd. Misschien was het toeval, maar het viel me wel op dat ze vooraan agressiever zijn om hun plaats te houden.

Dat penaltysysteem zit inderdaad raar in elkaar, weet nog dat ik geramd werd door een andere speler en daardoor begon te spinnen waardoor ik er zelf ook twee andere meehad. Ik kreeg serieuze penalty en die kerel die mij geramd had niets. 100% correct zal het waarschijnlijk nooit worden ,want zoiets correct laten beoordelen door een computersysteem is helemaal niet simpel te programmeren, maar beter dan dit moeten ze toch kunnen doen.

Het is ook mijn laatste trophy, nog 15 races te gaan. Nu op zich vind ik het nog wel leuk vooral omdat ik bijna in Rank C zit nu. Het jammere is dat ik merk en zie dat ik beter ben, maar ik verlies vaak paar plaatsen door zo zever. Als je van P2 naar P9 geramd wordt en als nog P5 eindigt dan weet je dat je zwaar genekt bent. Merk ook dat die vaker gebeurt in de kop van de race, hiervoor had ik nog een zwakkere qualifier en starte ik rond P12 telkes maar finishte meestal tussen P5 en P7, maar sinds ik mijn lap record goed gezet heb start ik meestal P3 maar wordt er vaak de eerste 2 laps weg geramd. Misschien was het toeval, maar het viel me wel op dat ze vooraan agressiever zijn om hun plaats te houden.

Heb juist het omgekeerde voor.
Als je in het middenveld beland tussen plaats 6-10 wordt je meer geramd dan dan je meedoet voor de topplaatsen.
Enfin dat is mijn ervaring.
Was terug naar niveau C geraakt en zelfs daar paar goede results gehaald.
Altijd 3-4 plaatsen gewonnen tov startpositie,maar de laatste races weer van de baan geramd dat het niet meer amusant is.
Sommigen proberen echt een gat van 2 seconden toe te remmen.
Safety rating was zelfs ff gezakt naar C,terug naar A geraakt en nu weer B.

En dat ghosting snap ik ook niet goed hoor,soms vliegen ze gewoon door u heen en andere keer raken ze u vol.
Wat ik ook wel merk is dat de dader vaker beter wegkomt dan het slachtoffer.

4 clips uit dezelfde race in C rating. Echt om van te wenen hoe sommigen rijden, elkaar van de baan duwen, in de eerste clip word ik van de baan geduwd en hij gaat zonder pen verder..

Die Raven kan er wat van precies,heb ook eens ene Pool gehad die plezier had om anderen van de baan af te kegelen.
Dat was echt zijn enige bezigheid.

Of zo van die mannen die met hun auto blijven staan in het grid zodat er een gele vlag komt en je daar niet mag inhalen. En natuulijk altijd op de stukken waar je gemakkelijk iemand kunt inhalen :sop:

Ik heb haat liefde verhouding et deze game. Heb altijd zin om te spelen ma na half uur zet ik hem af die menu kaart zelf nog niet afgewerkt.

Ze moeten de GT series (1 t.e.m. 6) uitbrengen op PS Now, ik schaf mij direct een abonnement aan.
Dan gaje serieus veel te doen hebben toch :p

Heb ze hier allemaal nog liggen de hele GT collectie met een paar hoe heet het ook al weer 'prologues'? zou het eigenlijk wel eens willen/moeten doen om zo een oudere te spelen op PS2 ofzo.

Ondertussen 12 miljoen verdiend met circuit experience. Is de jaguar al weg zeker. 😒
Speel nu op ps5 met gt7 ps4 game.
Lijkt me betere tijden te halen dan met ps4 controller.

Terug
Bovenaan