Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Max credits bereikt, beetje raar bedrag maar de volgende 825000 kwam er niet bij. :oink:

Toch al 18127 km met de Tomahawk :scream:

Ik veronderstel dat je op de limiet zit van de 100 miljoen credits die je kan winnen en daarnaast heb je nog 656.951 "betaalde" credits over.

Voorlopig ligt de focus bij mij op goud halen op de circuit experiences, te beginnen met de tracks die ik het minst graag doe. Gisteren Tokyo Expressway afgewerkt. De volgende worden waarschijnlijk de dirt tracks, dan de fantasy circuits en als laatste de echte circuits.
Inmiddels ook genoeg credits om een legendary car te kopen wanneer deze terug beschikbaar komen. Platinum is dus binnen bereik.

Ondertussen ook eens berekend hoeveel races/tijd ik nog nodig heb om in GT Sport level 50 te bereiken. Blijkt dat ik op dit moment al meer tijd in GT7 heb gestoken dus waarschijnlijk ga ik me toch aan de grind wagen. GT5 en GT6 zoveel jaren terug ook platinum gehaald, dus het voelt een beetje vreemd aan om dan net die ene te ontbreken.

Na al die uren GT7 met de Dual Sense controller te spelen, voelde de triggers op de Dual Shock 4 met GT Sport wel enorm vreemd aan.
Moest er toch even terug aan wennen.

Holy fuck, ik heb em! 2.24.582. Uiteindelijk veel te perfectionisch bezig geweest en telkens opnieuw gestart als ik dacht dat ik beter kon.

Ah, en ik heb net die Ferrari F50 gekocht. Dus weer enkele dagen grind voor die Ford
Ik heb eindelijk mijn draai wat gevonden in die missies, al 4 missiegroepen goud gereden en er nog plezier aan beleefd ook.

Weet precies niet echt wat doen nu al die café missies afgelopen zijn.

Sport heb ik wel plezier in, maar de rewards zijn daar toch echt helemaal niets gezien de moeilijkheid tov de singleplayer events?

Weet precies niet echt wat doen nu al die café missies afgelopen zijn.

Sport heb ik wel plezier in, maar de rewards zijn daar toch echt helemaal niets gezien de moeilijkheid tov de singleplayer events?
Licenses op goud rijden, missies op goud rijden en circuitervaringen op goud rijden.
Daar ga je wel even zoet mee zijn :smile:

Als ik zo wat kan rekenen en het als vorige cyclus zelfde is, is 3e auto 23 mei

Als ik zo wat kan rekenen en het als vorige cyclus zelfde is, is 3e auto 23 mei
Technisch gezien de tweede auto, alle auto's nu komen er voor de 2de keer in, de Ferrari die velen als eerste gekocht hebben was eigenlijk de laatste. Maar ik ben aan het muggenziften xD

Terug
Bovenaan