Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik moet eerlijk zeggen dat na alle rijbewijzen en missies op goud te halen en café afgewerkt te hebben ik niet de drang heb om te moeten spelen. De races die overblijven zijn niet echt de moeite van rewards.

Circuit ervaringen op goud?

Zolang er geen trophy aan vast hangt hoeft voor mij niet alles goud. Ik moet nog een volledige ronde rijden op Le Mans, enkele keren al geprobeerd maar telkens kwam ik er niet. (Brons)

Nu nog steeds aan het farmen en iedere dag de dagelijkse oefening.

Circuit ervaringen op goud?

Zolang er geen trophy aan vast hangt hoeft voor mij niet alles goud. Ik moet nog een volledige ronde rijden op Le Mans, enkele keren al geprobeerd maar telkens kwam ik er niet. (Brons)

Nu nog steeds aan het farmen en iedere dag de dagelijkse oefening.
Nee, een stuk of 10. Ook de endurance missies niet.
Ik ben het eindeloos trial en error een beetje beu. Beetje teveel gedaan met de missies en rijbewijzen.
Bij de lage rewards hadden ze beter ook bv een auto of een roulette spin gegeven. Nu heb ik echt 0 zin om die te doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat na alle rijbewijzen en missies op goud te halen en café afgewerkt te hebben ik niet de drang heb om te moeten spelen. De races die overblijven zijn niet echt de moeite van rewards.

le mans circuit is 850.000 op een half uurtje.
spa is 1.5 milj op een uur
zijn toch mooie rewards?

Licenties allemaal gedaan (niet allemaal goud) en alles van café gedaan. Zie dat er nu ook races zijn waarbij de brandstof op is tijdens de race. Is er een manier om te zien welk pitstrategie en fuelsetting het beste is? Gisteren een race gedaan, maar had nauwelijks een idee welke positie ik uiteindelijk zou rijden omdat ik geen zicht had op de pitsstrategie van de anderen.

Ik doe dat zelf wat op de tast.
En anders zal op youtube de desbetreffende race wel ergens behandeld zijn.

Zelf ben ik klaar met dat eentonige geram met de tomahawk. Ik ga me op de endurance races gooien. Al 2 keer die 1u van spa gedaan en daar heb ik toch plezier mee, zeker met dat variabele weer.

Licenties allemaal gedaan (niet allemaal goud) en alles van café gedaan. Zie dat er nu ook races zijn waarbij de brandstof op is tijdens de race. Is er een manier om te zien welk pitstrategie en fuelsetting het beste is? Gisteren een race gedaan, maar had nauwelijks een idee welke positie ik uiteindelijk zou rijden omdat ik geen zicht had op de pitsstrategie van de anderen.
De strategie die voor mij nog het best werkt: Zorg dat je minder pitstops moet doen als u concurrenten.
Dat resulteert meestal in:
- Racing hard banden
- fuel economy op 6
Dan doe je het meestal op een race 1 pitstop terwijl de concurrentie er twee of drie nodig heeft.

Eindelijk goud gehaald op de circuit experience op de Nurburgring Nordschleife.
Geen idee hoe vaak ik een goede run toch nog verknoeide in die laatste sectoren.

Geen idee of ik trots of bezorgd moet zijn.

kies zelf maar, jammer dat er daar geen trofee aan vast hangt :biglaugh:, ik ga nu wat auto's kopen en tunen en hopelijk duurt niet niet lang tot die legendary cars te koop staan voor die ene trofee. Ondertussen eens beginnen aan WRC 10 & Need For Speed Hot Persuid Remastered

Net Laguna Seca S license op goud gehaald, nog eentje te gaan (guess which one 😜). Alles met controller gedaan, maar zo zijn er hier nog een paar denk ik eh.
Dan enkel nog de legendary cars kopen (Ferrari heb ik al) en de platinum is binnen.
Dan is het ook wel gedaan met dit spel, buiten af en toe nog eens een raceke in Sport ofzo.

Ik ben eigenlijk ook nog gewoon aan het wachten op de 2 legendary cars voor die trophie. Heb nog juist genoeg geld gegrind via die tomahawk glitch maar voor de rest heb ik het ook wel gezien met gt7.

kies zelf maar, jammer dat er daar geen trofee aan vast hangt :biglaugh:, ik ga nu wat auto's kopen en tunen en hopelijk duurt niet niet lang tot die legendary cars te koop staan voor die ene trofee. Ondertussen eens beginnen aan WRC 10 & Need For Speed Hot Persuid Remastered
Ej kuddos voor u ze, als gij u daar mee geamuseerd hebt das het belangrijkste, ge gaat idd massas auto's kunnen kopen toch al nu. Ben zelf ook nog wa aant wachten op die legendary cars, ma zal nog wel weekje duren minstens eer die eerste er terug in roteerd;

Terug
Bovenaan