Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ja, je denkt, een 4 sterren gouden ticket.
Mooi paascadeau, here comes the money!

Een motorblok deze keer

1 keer crashte mijn spel op het moment dat ik zo een roulette reward kreeg, en toen ik herstartte en het opnieuw deed, kreeg ik iets anders. Valt dat niet te exploiten voor wie dat echt wil?

1 keer crashte mijn spel op het moment dat ik zo een roulette reward kreeg, en toen ik herstartte en het opnieuw deed, kreeg ik iets anders. Valt dat niet te exploiten voor wie dat echt wil?
Dacht ook met uw tijd en datum te verzetten op de PS5

Ik denk van wel. Bij mij crashte het spel niet maar kort na de roulette sloot ik het spel af. Gevolg: volgende dat opnieuw de roulette mogen doen. (Let er nu wel op dat ik iets langer wacht om af te sluiten na de roulette).

DE CODE IS GEKRAAKT

de 3 auto's voor de platinum trophy
  • Ford Mark IV Race Car '67 (Cr. 4,600,000) /// first appeared: Mar 07 - sold out: Mar 12
  • Jaguar XJ13 '66 (Cr. 12,000,000) /// first appeared: Mar 12 - sold out: Mar 20
  • Ferrari 330 P4 '67 (Cr. 9,000,000) /// first appeared: Apr 19 - sold out: Apr ???

Heb de vorige nog niet gekocht dus zal toch nog niet voor direct zijn. Ik zal ook nog wat moeten grinden voor de Ferrari want heb nu +-6mil.

DE CODE IS GEKRAAKT

• Ford Mark IV Race Car '67 (Cr. 4,600,000) /// first appeared: Mar 07 - sold out: Mar 12
  • Jaguar XJ13 '66 (Cr. 12,000,000) /// first appeared: Mar 12 - sold out: Mar 20
  • Ferrari 330 P4 '67 (Cr. 9,000,000) /// first appeared: Apr 19 - sold out: Apr ???
100% zeker? Zijn de vorige wagens al meer dan één keer geweest, of echt nog maar één keer?

DE CODE IS GEKRAAKT

Thx! Nu weet ik hoeveel credits ik moet sparen. Nu alleen nog bekijken of ik Café, missions en circuit experience even on hold ga zetten en ga starten met grinden met de Tomahawk X op de Tokyo Expressway, of is dat al niet meer mogelijk? Anderzijds, circuit experience levert nu ook wel genoeg credits op dacht ik om aan het nodige budget te raken na verloop van tijd.

In ieder geval is dit meer haalbaar in een redelijke tijd te behalen dan Level 50 bereiken in GT Sport. Dat is nog het enige wat ik nodig heb voor de platinum. GT5 en GT6 heb ik platinum, maar toen had ik nog een zee van tijd. Ik denk dat ik tegenwoordig niet eens 5u game per week.

Thx! Nu weet ik hoeveel credits ik moet sparen. Nu alleen nog bekijken of ik Café, missions en circuit experience even on hold ga zetten en ga starten met grinden met de Tomahawk X op de Tokyo Expressway, of is dat al niet meer mogelijk? Anderzijds, circuit experience levert nu ook wel genoeg credits op dacht ik om aan het nodige budget te raken na verloop van tijd.

In ieder geval is dit meer haalbaar in een redelijke tijd te behalen dan Level 50 bereiken in GT Sport. Dat is nog het enige wat ik nodig heb voor de platinum. GT5 en GT6 heb ik platinum, maar toen had ik nog een zee van tijd. Ik denk dat ik tegenwoordig niet eens 5u game per week.
Hoeveel kost die wagen + de setup voor de grind? Ook wanneer unlock je die race track/event?

Heeft iemand ook dit probleem? :
Ik kan in de multiplayer lobby niet joinen bij een vriend, hij ook niet bij mij. We krijgen telkens een foutmelding als 'verbinden duurt te lang'.
We zijn dan op zoek gegaan naar een lobby van iemand anders waar we beide in joinen. Dat lukt maar het vreemde is dat we elkaar niet zien rijden, ondanks dat we beide in dezelfde game zitten. Ook in het lijstje namen links tijdens de race zien we elkaar niet staan.
We zitten nochtans zeker in dezelfde game.

Hoeveel kost die wagen + de setup voor de grind? Ook wanneer unlock je die race track/event?
1 miljoen voor de wagen + nog een beetje aan wat onderdelen.
Goede vraag over dat event. Ik weet zelf ook niet wanneer dat event beschikbaar is. Ik moet nog bekijken of ik eerst Café verder moet afwerken. Tot voor kort had ik die Legend Cars zelf nog niet beschikbaar.

Ik was het volgende aan het bekijken.

in circuit experience kun je ook snel miljoenen verdienen. 23M heb ik nu (en heb de Ferrari al gekocht). En heb nooit die tomahawk grind gedaan

Dan ook maar de Ferrari 330 gekocht, nog 50,2 miljoen over 🤣

Ondertussen verder grinden (zolang die tomahawk niet geupdate is) en wachten op de Ford Mark en Jaquar xj13.

Wordt die Legendary Cars iedere week geupdate of is dat om de paar dagen? Ik zal sowieso iedere dag moeten kijken.

Ben ook niet goed genoeg voor die golds in circuitexperiences.
Nog wel niet heel veel gedaan.
Spa,Interlagos en de Dragon tails.
Haal het goud niet over volledige ronde,individuele sectoren lukt wel maar dat levert niet al te veel op .

Terug
Bovenaan