Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

In online modus is tunen toch verboden ?
Toch in de daily races.
In GTSport kon je de rembalans nog aanpassen,in GT7 niet meer.
In de lobby ruimte zullen er wel races zijn waar je je tune kunt testen.

Heb toch al veel gezien en gelezen dat tunen toch wel vrij noodzakelijk is.
De vering en die LSD tunen zouden u in staat moeten stellen om de auto beter te controleren want veel auto's zijn standaard oncontroleerbaar.
Acceleratie uit trage bochten beginnen ze al te spinnen of je kan niet vlot indraaien in scherpe bochten.

Momenteel zijn er in lobby's nog te veel problemen, maar eens die van de baan zijn zou ik graag een BG eventje organiseren!
Om even te polsen: zijn jullie te vinden voor bv 10 minuten kwalificatie gevolgd door 10 laps race met fuel en bandenslijtage? Als we op voorhand enkele circuits afspreken, eventueel met poll, lijkt mij dat wel leuk.
Persoonlijk vind ik Gr3 het leukste om mee te rijden, maar daarin moeten we ook overeenkomen. Zou wel BoP willen aanzetten.

Momenteel zijn er in lobby's nog te veel problemen, maar eens die van de baan zijn zou ik graag een BG eventje organiseren!
Om even te polsen: zijn jullie te vinden voor bv 10 minuten kwalificatie gevolgd door 10 laps race met fuel en bandenslijtage? Als we op voorhand enkele circuits afspreken, eventueel met poll, lijkt mij dat wel leuk.
Persoonlijk vind ik Gr3 het leukste om mee te rijden, maar daarin moeten we ook overeenkomen. Zou wel BoP willen aanzetten.
I'm in :)

Misschien, heb het online gedeelte zelfs nog niet opgestart.
Plus ik werk in ploegen dus niet altijd mogelijk.

Werk ook in ploegensysteem,als het mogelijk is ben ik ook wel kandidaat.
Misschien eens organiseren in het weekend of op een brug- of feestdag als alternatief.

Count me in

In het weekend zou ideaal zijn . Tijdens de week werk ik ook in ploegen en soms op feestdagen. Jaja aan 300%

Zie ik wel zitten. Ik mik op (hopelijk) ergens int midden. Gr 3 biedt het meeste competitie maar een Gr 4 kan ook nog leuk zijn.
Misschien ook ooit eens een themed event? Japanese streetracers van de jaren '90 met pp limiet?
Momenteel wel nog veel problemen waardoor ik niet in het gros van de lobby's raak. Kan zelfs niet joinen bij vrienden, heel naar.

Ook heel vervelend dat je de lobby settings na de race niet kan wijzigen en dat je een nieuwe lobby moet aanmaken...

Zie ik ook wel eens zitten. Want de sp vind ik nog steeds niet om over naar huis te schrijven.

Hier is het cafe ondertussen uitgespeeld. Laatste menu was wel wijs. Eindelijk eens een deftig event. Kampioenschap vlotjes gewonnen, enkel de 3e race 2 of 3e geworden. Al de rest vlotjes 1e. Met mijn Audi R8 LMS evo.
Nu weer wat kracht vinden om aan de experiences te beginnen, maar eerlijk gezegd begin ik het al wat gehad te hebben.
Een racegame dat bol staat van tests, "spelletjes" en oefeningskes zat ik niet op te wachten.

Nu weer wat kracht vinden om aan de experiences te beginnen, maar eerlijk gezegd begin ik het al wat gehad te hebben.
Een racegame dat bol staat van tests, "spelletjes" en oefeningskes zat ik niet op te wachten.
Eerlijk gezegd heb ik ook een beetje dat gevoel.

Hey, ik kan hiervoor de toernooi plugin aanspreken van BG om het in goede banen te leiden :) Ik zal je deze avond eens PMen!

Waarom begint dat pas te downloaden na het starten het spel? Disc installatie gedaan, speciaal al eens gecheckt op updates zodat ik meteen zou kunnen spelen, zit ik hier nog 2 uur te kloten in die 3 music challenges omdat er niks gedownload is.

Laatst bewerkt:
Waarom begint dat pas te downloaden na het starten het spel? Disc installatie gedaan, speciaal al eens gecheckt op updates zodat ik meteen zou kunnen spelen, zit ik hier nog 2 uur te kloten in die 3 music challenges omdat er niks gedownload is.
Moet ge de disc niet instaleren zonder internet? Anders instaleert hij de downloadable versie.
Ergens een bug dacht ik zo gelezen te hebben.

Moet ge de disc niet instaleren zonder internet? Anders instaleert hij de downloadable versie.
Ergens een bug dacht ik zo gelezen te hebben.
Hmm, heb het met internet gedaan. Werkt nu wel. Daarna ook nog eens die hele intro verplicht uitkijken.

Wel meteen 1 miljoen credits gekregen.

Terug
Bovenaan