Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Het lijkt mij dat je gewoon veel te weinig volk van hier in je lijst hebt staan.
Ik kom zelfs soms niet eens in de top 10 ook al haal ik goud 😆
Strakke tijd wel
Ik heb er een vijftien tal van hier in staan denk ik. Gewoon nog niet veel volk die daar een tijd heeft neergezet denk ik :-)

Ik wacht nog met die Circuit Experience tot de nieuwe update uit is omdat dan de rewards worden aangepast.

Kleine vraag. Ik ben recent beginnen spelen met een Thrustmaster T300rs. Toevallig settings dat moeten ingesteld worden of gewoon plug&play?

Kleine vraag. Ik ben recent beginnen spelen met een Thrustmaster T300rs. Toevallig settings dat moeten ingesteld worden of gewoon plug&play?
Ik speel met de G923 en heb de instellingen wel wat aangepast. Ik heb echt moeten uitzoeken wat voor mij het best voelde. Heb wel geen ervaring met de T300rs.

Iemand tips voor de s-10 licensie. Al de rest al goud maar deze geraak ik niet aan de tijd voor goud. Of ik vlieg van de baan af.

Iemand tips voor de s-10 licensie. Al de rest al goud maar deze geraak ik niet aan de tijd voor goud. Of ik vlieg van de baan af.
Ik heb daar tcs op 5 gezet, op het droge blijven, en soms wat uitbollen ipv hevig te remmen.

Ik heb gemerkt dat de rotatie van uw stuur ook een grote rol kan spelen.
Gisteren een race gedaan met de R18: ging het beste met 540° ongeveer
Daarna met de AMG SLR gereden: had ik de volle 1080° voor nodig, anders ging die rechtdoor

Beetje raar, want ik kan dat wel op mijn fanatec instellen, maar op een Logitech zou ik bvb niet weten hoe je dat doet bij PS.

Dit was de enige race waar ik de tegenstuurhulp gebruikt heb.
En het gas gezapig induwen helpt ook wel, dan hoef je de TC niet hoger dan 1 te zetten. Volgens mij ben je te veel tijd kwijt met een hoge TC

Ik heb gisteren voor het eerst is in de multiplayer lobby rondgehangen. Het ergerde mij wel een beetje dat er weinig rooms zijn waar er effectief geraced wordt ...
Je joined een room en bent al een half uur rondjes aant rijden zonder dat de race begint...

Ik zag ook niet direct de optie om te sorteren op rooms die bijna vol zaten of zie ik ergens over?

Ik heb gemerkt dat de rotatie van uw stuur ook een grote rol kan spelen.
Gisteren een race gedaan met de R18: ging het beste met 540° ongeveer
Daarna met de AMG SLR gereden: had ik de volle 1080° voor nodig, anders ging die rechtdoor

Beetje raar, want ik kan dat wel op mijn fanatec instellen, maar op een Logitech zou ik bvb niet weten hoe je dat doet bij PS.
Bij Logitech kan je dat instellen door je stuur te connecteren met een pc en de Logitech hub te downloaden.

hmmm, ik heb nu wel raar probleem. Eerst dat ik het moet gebruiken en versta niet wat ik moest doen

Ze tikken mij van de baan in GT Sport, wilde achteruit rijden, maar blijkbaar is dat niet L2 ? :crazy: :lol:

hmmm, ik heb nu wel raar probleem. Eerst dat ik het moet gebruiken en versta niet wat ik moest doen

Ze tikken mij van de baan in GT Sport, wilde achteruit rijden, maar blijkbaar is dat niet L2 ? :crazy: :laugh:
Driehoekje als ik me niet vergis. En manueel blijven naar beneden shiften.
Heb ik ook naar moeten zoeken terwijl ik mijn eigen vernederde tijdens een race.

Terug
Bovenaan