Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit nu op niveau C en rijd meestal top 5, soms top 3. M'n SB staat nu wel op S waardoor er minder rammers tussen zitten. Scheelt ook wel veel.Winnen zit er bij mij gewoon niet in. Ik zit op niveau A en zit steeds ergens in het midden.
Inderdaad, rondetijd wordt gemaakt of gekraakt met die bocht. Gisteren na lang proberen onder de 43s kunnen duiken.Met de kart is gewoon volgas geven en die laatste bocht even afremmen. En tcs op 0
Mijn Bugatti Veyron en Porsche ook eens aangepakt.
![]()
![]()

Goud op alle rijbewijzen met de controller. Ik deed S10 en ik kreeg geen trophy. Bleek dat ik die rallyproef met de Ford Focus nog op goud moest zetten. Was dat vergeten met die update waar de rallybanden er niet op waren gemonteerd. Die vanaf de 1e keer goud en dan de trophy ontvangen.
Is het eigenlijk mogelijk om met een controller goud te halen bij alle licentie testen? Geraak nie aan goud bij IA-5![]()
nog altijd dezelfde crap als in GT Sport.Die penalty’s kloppen toch langs geen kanten. Ik wordt volledig de pits in gebeukt. Krijg ik nog 5s penalty erbij voor botsing. Die pitstop alleen duurde al 25s ofz.
TuurlijkIs het eigenlijk mogelijk om met een controller goud te halen bij alle licentie testen? Geraak nie aan goud bij IA-5![]()

Die hoofdcam dan straks ook is proberen. Gisteren een uurtje bezig geweest en zat er nog 2 seconden boven...Nog enkel de allerlaatste license test te gaan voor all gold. Ik speel met controller en ben zeker niet de beste speler.
Het is een kwestie van soms eens iets anders te proberen. Speel met TCS, controller sensitivity en soms zelfs point of view.
S-7 lukte al geen kanten met bumpercam, maar vanaf ik de hoodcam nam kon ik de bochten veel beter inzetten en lukt het nagenoeg onmiddellijk.
IA-10 was pas een helse test, ik heb het bakske bijna tegen de tv gegooid.
Vooral als je van de weg geraakt en botst tegen de vangrail. Je bent al 5 posities kwijt voor je terug de weg op geraakt en dan nog 1,5s erbij als penalty om tegen de vangrail te botsen...nog altijd dezelfde crap als in GT Sport.
het is een crap systeem, maar iets waar ze blijkbaar niet luisteren naar de spelers
Dat is dan jouw eigen fout en heeft niks met tegenstanders te maken. In het echt is het race over héVooral als je van de weg geraakt en botst tegen de vangrail. Je bent al 5 posities kwijt voor je terug de weg op geraakt en dan nog 1,5s erbij als penalty om tegen de vangrail te botsen...

Die penalty’s kloppen toch langs geen kanten. Ik wordt volledig de pits in gebeukt. Krijg ik nog 5s penalty erbij voor botsing. Die pitstop alleen duurde al 25s ofz.
Proberen zo clean mogelijk te rijden zodat je zo snel mogelijk SB S krijgt, dan word je zoveel mogelijk bij tegenstanders ingedeeld die ook S hebben. Races zijn al véél cleaner en leuker dan.nog altijd dezelfde crap als in GT Sport.
het is een crap systeem, maar iets waar ze blijkbaar niet luisteren naar de spelers