Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Op alles goud gehaald! Bij S10 twee dagen vast gezeten, maar de manier waarop ik het uiteindelijk gehaald heb is wel absurd. Ik heb andere licenses gespeeld met countersteering helemaal uit en dat ging vrij vlot allemaal. Bij S10 had ik wel veel last met te sturen, maar ik dacht gewoon dat dat de auto zelf was met de verraderlijke bochten. Mijn beste tijd zat 4 seconden onder goud. Op Youtube wat guides bekeken, maar die hadden dezelfde settings, maar het ging niet echt vlotter. Op reddit dan wat gelezen en daar zei één iemand: "turn countersteering on to strong and it will be a walk in the park". Zo gezegd zo gedaan. Eerste poging nog 1 seconde erboven. Tweede poging 1,3 seconden eronder.

Dus voor mensen die moeite hebben met S10. Zet countersteering op strong! 😛

Voor de “daily” (weekly) race van deze week mijn kart wat gepimped.

eb5dc87a2518c9ba7274d2383a025ef2_photo.webp

Edit: Heb de livery geshared. Normaal moet je hem kunnen vinden met de tags “bg”, “beyondgaming” en “kart”.

Laatst bewerkt:
Die kartraces zijn wel plezant. Alleen geen idee hoe ge die kunt doen zonder botsen :D

Juist 2e geworden op 0.002 van de 1e 🥲

Laatst bewerkt:
Die rollende starts en ALTIJD laatste beginnen is toch ook van de pot gerukt hoir.
De 1ste auto zit altijd op de helft van het parcour al ik nog maar begin.

Eerste overwinning ooit in GT Sport! Stress tot de laatste bocht 😂 Zalig!

17fd7d6bb2c33-screenshot-Url.jpg

17fd7ef7c0157-screenshot-Url.jpg

Mij lukt het gewoon niet na 45 races, enkele keren wel al 2de of 3de geëindigd en eens een halve ronde eerste gereden maar door de stress men positie verloren.

Toch al 1 polepositie 🤣 maar ik krijg het op mijn heupen dat ze je half van de baan duwen en niet bestraft worden. 🤬

Ja heb ook vaak dat ik straftijd krijg als iemand anders tegen mij beukt. Gisteren beukte iemand mij en ik vloog tegen iemand anders, resultaat 5s straftijd. En die straftijd moet je ook altijd inlossen in het rechte stuk waardoor iedereen je direct voorbij is vermits je alle snelheid kwijt bent,

Gisteren overwinning met de kart. Poleposition en dan van Begin tot einde eerst gereden.
2 races ervoor ook pole en 3de. Maar dan gewoo' de baan afgereden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan