Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ben meer een single player speler. (waar niks mis mee is ,denk ik)
Nee tuurlijk niet hoor, ieder zijn ding.
Maar ik ben dat doorgaans eigenlijk ook, en dit is de uitzondering. Racen tegen echte mensen geeft zo veel meer dimensie aan uw race, en voldoening. Al vaak epische races meegemaakt waar ik 10 laps propere duels had met 1 of 2 dezelfde mensen. Aantal epische races tegen de AI: nul.
Het drijft mij ook veel meer om bv in kwalificaties elke duizendste van een seconde er uit te persen en in de race 100% gedreven te rijden. Offline push ik mij niet zo hard, tenzij voor die laatste licences bv

Nog iemand problemen als hij goud heeft gehaald en terug naar vorig menu wil dat de game blijft hangen op laadscherm?

FML i was bored -.- Na een fles wijn en controller in de hand :p

S-10.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren ook aan begonnen maar voorlopig gestopt op brons voor toch op zijn minst de reward wagen al te krijgen. Ga er mij nog eens een keer moeten mee bezig houden om op goud te zetten. Vooral die 2 lange bochten kort voor de finish lappen het mij meestal.

Gisteren ook aan begonnen maar voorlopig gestopt op brons voor toch op zijn minst de reward wagen al te krijgen. Ga er mij nog eens een keer moeten mee bezig houden om op goud te zetten. Vooral die 2 lange bochten kort voor de finish lappen het mij meestal.
Wat uitbollen daar

FML i was bored -.- Na een fles wijn en controller in de hand :p

S-10.jpg
Heej, gefeliciteerd 😉

Man, ik heb al gevloekt op dat circuit. Ben al blij dat ik een trophy heb tout court.
Die laatste van A licentie kom ik ook knettergek van.

Zoekt ma geen wereldrecord tijden op want die mannen rijden 2.18 ofzo xD
Is dat dan met die "strategie" van tc en countersteer assistance op max te zetten?
Want daar wist ik indertijd nog niet van en ik had enkel tc op 1 staan. Geen zin om te proberen verbeteren :p

Vandaag ook eens wat geluk gehad met de roulette

• 500.000 credits
• Groep 4 wagen (Nissan GT-R)

Daarnaast had ik een eind geleden ook een
• KTM
• Renault Megane RS

gekregen

Terug
Bovenaan