Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Mijn favo "fictief" circuit in GT7 vind ik Tokyo Expressway. Nooit zo ervaren in vroegere GT's.

Zou dat komen door die 4K? Dat ziet er echt prachtig uit :drool:
die zat enkel nog maar in sport ;)

die Special Stages (Route xx) waren niet in tokyo, maar een fictieve stad in de VS (zie bvb die Special Stage Route X)

Gift van 1M is wel mooi, ze mogen nog een outage hebben! :lol:
(staat bij gifts)

Ik heb nu de audi r18+ voor die World GT, maar ik denk dat die gebugd is... bij het downtunen gaaa die, zowel bij ECU, power limiter als ballast, van 770ish naar 870ish als je 1 puntje bij zet (bij waar ik hen nu heb)
Daarmee is hij net het omgekeerde van die Porsche: een beest in de bochten, maar een baksteen op het rechte stuk

Ik heb nu de audi r18+ voor die World GT, maar ik denk dat die gebugd is... bij het downtunen gaaa die, zowel bij ECU, power limiter als ballast, van 770ish naar 870ish als je 1 puntje bij zet (bij waar ik hen nu heb)
Daarmee is hij net het omgekeerde van die Porsche: een beest in de bochten, maar een baksteen op het rechte stuk
ik denk dat die Viper Gr3 ook wel goed moet zijn, daarvoor. die kwam mij toch altijd voorbij gevlogen op de rechte stukken (meer dan de andere)

het is ook gewoon logisch he. ja, TC gaat de kracht van uw motor hinderen als ge door een bocht gaat, maar als ge die kracht toch niet kunt neerzetten omdat uw achterkant uitbreekt, is het beter dat aan te zetten.
het is gewoon een setup-setting, maak daar gerust gebruikt van, imo. er zijn veel auto's in de game waar ge gewoon tijd gaat verliezen als ge het niet gebruikt, omdat ge wheelspin moet counteren, of oversteer hebt.

zeker in de regen kan het serieus helpen.

en we moeten nu ook niet moeilijk doen he, meeste racewagens hebben tegenwoordig wel ergens een soort van TC en ABS.

Ze mogen de online straftijden ook aanpassen.

Ik zie er daar een hoek afsteken van het circuit, geen strafpunten, ik rij over de curb, direct 0,500 seconden, tik ik iemand licht aan maar die bleef op de baan direct 2 seconden erbij. Ze botsen mij dat ik van de baan af vlieg dan krijgen die geen straftijden 🤨

Ik zie er daar een hoek afsteken van het circuit, geen strafpunten, ik rij over de curb, direct 0,500 seconden, tik ik iemand licht aan maar die bleef op de baan direct 2 seconden erbij. Ze botsen mij dat ik van de baan af vlieg dan krijgen die geen straftijden 🤨
Is helaas al een probleem van bij GT Sport. Spijtig om te zien dat ze daar niks aan verbeterd hebben in al die jaren, want is exact hetzelfde systeem.

Jammer maar wie weet doen ze er toch nog iets aan.

We gaan eventjes zot doen.
Zopas de Porsche 917K '70 gekocht, we hebben nu nog 657000 over, eventjes van collectieniveau 36 naar 46 gegaan 😱

Holy ****

Wat levert dat collectieniveau eigenlijk op?
In het begin unlock je daarmee wat dingen,maar nu .......?

Ook alle licenses op goud gekregen :clap:. Superlicenses vielen beter mee dan verwacht, enkel die laatste op Spa een tiental keer moeten proberen.

Ook eens aan Sport begonnen, een drietal keer daily race b (Interlagos) kunnen winnen met CB D. Heb ondertussen CB C en toch al een pak snellere spelers bij. Moet alles geven om top 5 te rijden.

de reden dat ik met GT Sport gestopt ben:

op de Red Bull Ring, voorlaatste bocht, ik ga een meter over de curbs, en krijg een tijdstraf (ok, terecht)
de wagen die nog eens 20m links van mij rijdt, ook de volgende bocht zo breed moet nemen, en bij de rejoin mij vol ramt, krijgt niks.
eeuwig trauma.

gewoon een slecht systeem

Ben nu al een tijdje GT7 aan het spelen en tot mijn verbazing heb ik de campaign uitgespeeld.
Maar ik heb niet alle licenses nodig gehad ?
Waarom is er geen endurance ?
Waarom niet, hier hadden ze toch veel meer mee kunnen doen of mis ik iets.
Vond het een geweldige race game maar wat nu , speel geen multiplayer.
Wachten op updates of dlc ?
Het voelt alsof ik de game een jaar te vroeg gekocht heb.

Ben nu al een tijdje GT7 aan het spelen en tot mijn verbazing heb ik de campaign uitgespeeld.
Maar ik heb niet alle licenses nodig gehad ?
Waarom is er geen endurance ?
Waarom niet, hier hadden ze toch veel meer mee kunnen doen of mis ik iets.
Vond het een geweldige race game maar wat nu , speel geen multiplayer.
Wachten op updates of dlc ?
Het voelt alsof ik de game een jaar te vroeg gekocht heb.
Speel dan wel multiplayer? :P
Endurance races gaan toegevoegd worden binnenkort, daar kijk ik naar uit!
Er komt sowieso nog veel extra content, dus je gaat nog een tijdje voort kunnen.

Terug
Bovenaan