Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik gebruik 7. Vind dat zelf het beste sturen maar ben nog niet aan de s-licences begonnen dus geen idee of het dan nog gaat lukken :)
Ik vind het ook beter, bij S-1 kan ik de eerste bocht niet aan volle snelheid nemen op 0. Bij 7 perfect 👌🏻

voor de mensen die met de controller spelen, op welke instelling staat bij jullie 'Controller Steering Sensitivity' ? (cijfer, max 7 kan je)
Ik heb het ook op 7 staan sinds begin van de week en vind het toch iets makkelijker sturen sindsdien.

En vandaag voor het eerst ook eens een auto gekregen uit de tickets, de Eckert Mach Forty. Hiervoor enkel nog maar credits gekregen en dan nog meestal de kleinste stapel.

Derde design! Heb het deze keer over een andere boeg gegooid qua kleuren maar ik heb het gevoel dat het rood nogal vloekt met de kleuren van BG. Moeilijk moeilijk!

0406c152868c1665e4a49118fceaef46_photo.webp

c26df7d6c123d3c9fa4b17689bb44faf_photo.webp

8945df1db294ef05432b32d566bc5944_photo.webp
Nee, ik vind het juist een mooie combo zo, top!

Heeft er iemand een idee hoe je aan deze auto kunt geraken:
  • Renault Sport Clio V6 24v 2000
Ik heb die al zien rijden, maar niet te koop bij Renault en ook (nog) niet in het used car gedeelte gezien.
Is die effectief te koop of kan je er alleen naar kijken af en toe in een race? :)

Ik heb die al zien rijden, maar niet te koop bij Renault en ook (nog) niet in het used car gedeelte gezien.
Is die effectief te koop of kan je er alleen naar kijken af en toe in een race? :)
Vermoedelijk bij een missie of als cadeau bij een rijbewijs?

Te koop bij de legend car dealer.

Wat moet je doen om die 1 miljoen credits te krijgen bij 25th anniversary edition? Met de disc installed en ondertussen wat gespeeld en menukaart 4 behaald en nog steeds niets. Geen Yaris en geen credits gekregen so far.
Je moet u code die erbij zit voor de PS4 game ingeven via de store. Op dat moment krijg je u 25th anniversary edition perks.

Wat credits gegrind, begonnen op 6miljoen, zit nu op 12 miljoen.

Doel is om tegen eind volgende week aan 20mil te geraken. 😜

Wat moet je doen om die 1 miljoen credits te krijgen bij 25th anniversary edition? Met de disc installed en ondertussen wat gespeeld en menukaart 4 behaald en nog steeds niets. Geen Yaris en geen credits gekregen so far.

Als je disc versie hebt steekt er in uw doosje normaal flyer met code erop.
Naar PS Store gaan en die daar ingeven ;)

En als je die ge-preordered had via game mania zou je normaal e-mail moeten hebben met ook een code.
3 auto's en 100.00 credits.

Laatst bewerkt:
Als xbox series x gamer en race games liefhebber kon ik het ook weer niet laten om GT7 aan te schaffen…
Voorlopig nog op ne gekregen PS4 tot ik ergens ne PS5 vind! Niet optimaal maar beter dan niks voor nu…
Anyway, heb de meeste van hierboven al toegevoegd om wat tijden te vergelijken…
PSN is : P3rf3ct1on_23
Voeg me maar toe
Nog ff wachten tot de download compleet is en dan kunnen we eraan beginnen!

Kan u niet toevoegen wegens uw privacy instellingen ;)

Terug
Bovenaan