Ik heb de indruk dat sommige license tijden veranderd zijn met deze update. Ik ben met Master-S bezig en zie nu dat mijn tijden op S1 tem S3 geen goud meer zouden zijn. Leaderboards zijn ook weer gereset. Wel als leuk gevolg dat ik daarnet op S4 goud haalde met wereldwijde top-10 tijd (al zal ik daar nu wel uit gevallen zijn).
Dat resetten van de leaderboards suckt toch wel serieus. Ik kan werkelijk bijna geen enkele tijd van vrienden, gewoon omdat zij die vroeger behaalden of omgekeerd. Zoon is bvb ook begonnen met GT7 en ik sta nergens in de Friend Rankings van alles wat hij probeert.
Dat resetten van de leaderboards suckt toch wel serieus. Ik kan werkelijk bijna geen enkele tijd van vrienden, gewoon omdat zij die vroeger behaalden of omgekeerd. Zoon is bvb ook begonnen met GT7 en ik sta nergens in de Friend Rankings van alles wat hij probeert.
nog 5 tienden tekort zal in het weekend nog een sessie inlassen .
. Als ik zoiets zie direct zin om een PSVR2 te kopen... en een stuurtje... en pedalen... en een seat... 

VR brengt enkel immersie, meeste pro's zoals een Verstappen bv rijden met tripple screens.