Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik heb nu een 100tal uren in dit spel, maar nu moet ik een pak geld hebben voor die 3legendarische auto's had ff gegoogled,
welke dit waren en de prijs stond er online ook bij die Ferrari koste zogezegd 4,6 miljoen, maar nu heb ik gaan kijken in het spel zelf en die kost
20,miljoen das wel uitzonderlijk veel de andere 2 staan er nog niet op.
Iemand een tip om aan pak geld te komen?Ik heb nu bijna 8Miljoen staan in GT7.
Ik haal tegenwoordig mijn plezier uit de Spa endurance race van 1 uur met gr.3
1,5 miljoen op een uur. Ik gebruik telkens een andere auto en hou ook ineens mijn bevindingen per auto bij.

Cool, moet ik is doen dan bedankt voor de tip.
Zoals Cerulean aanhaalde Spa, je het dan ook nog een race op Sardegna en circuit de la Sarthe die kan je in ongeveer 30min doen. Belangrijk is wel dat je de desbetreffende circuit ervaring gold hebt behaald om maximaal prijzengeld te ontvangen. En een clean race heeft ook extra bonus waarde.

Zoals Cerulean aanhaalde Spa, je het dan ook nog een race op Sardegna en circuit de la Sarthe die kan je in ongeveer 30min doen. Belangrijk is wel dat je de desbetreffende circuit ervaring gold hebt behaald om maximaal prijzengeld te ontvangen. En een clean race heeft ook extra bonus waarde.
Op vlak van clean race bonus is de Spa race ideaal, daar krijg je die zelfs als je niet zo clean rijdt :unsure:

Ik heb nu een 100tal uren in dit spel, maar nu moet ik een pak geld hebben voor die 3legendarische auto's had ff gegoogled,
welke dit waren en de prijs stond er online ook bij die Ferrari koste zogezegd 4,6 miljoen, maar nu heb ik gaan kijken in het spel zelf en die kost
20,miljoen das wel uitzonderlijk veel de andere 2 staan er nog niet op.
Iemand een tip om aan pak geld te komen?Ik heb nu bijna 8Miljoen staan in GT7.

Hoeveel van de andere dingen heb je al gedaan in GT7 ? Ik zit nu al ruim boven de 300u en heb ook nog maar 1 van die 3 wagens. Maar ben ook nog niet volledig rond met Missions, Circuit Experiences... Ook daar vallen veel bonussen te rapen, zeker bij die CEs waar het telkens cash is dat je krijgt om alles op Gold te zetten. Enige die ik daar nog moet doen is een volle ronde Nordschleife, wat me in 1 klap 10 miljoen gaat opleveren.

Een andere bron is ook die wekelijkse Time Challenges (in Sport Mode) waar je tot $2M kan winnen afhankelijk van je tijd tov het wereldrecord. Normaal haal ik daar ook wel altijd zilver wat $1M is.

Ik heb in elk geval nog geen enkele keer zitten grinden voor credits om een bepaalde auto te kunnen kopen. Ik heb nu $11M staan die ik nu wel spaar om (samen met die $10M van Nordschleife) dan toch die 3 Legendary auto's te krijgen.

Voor die trophy moet je trouwens niet alledrie de auto's tegelijk in je bezit hebben, scheelt ook in totale kost.

it has been confirmed that ownership of all 3 vehicles simultaneously is not required for this trophy, meaning that the vehicles can be sold if credits are an issue

Je zal je wel mogen haasten voor die Ferrari, want die is nog maar één dag te koop. Dan weer 2 maand wachten.

Voor die trophy moet je trouwens niet alledrie de auto's tegelijk in je bezit hebben, scheelt ook in totale kost.

Mijn OCD kan dat niet aan eigenlijk. Ik wil gewoon alle auto's in het spel. Nog een 200-tal te gaan... en die kosten wellicht allemaal met 6 of 7 cijfers. Tegen dan zijn de servers wellicht offline :).

Hoeveel van de andere dingen heb je al gedaan in GT7 ? Ik zit nu al ruim boven de 300u en heb ook nog maar 1 van die 3 wagens. Maar ben ook nog niet volledig rond met Missions, Circuit Experiences... Ook daar vallen veel bonussen te rapen, zeker bij die CEs waar het telkens cash is dat je krijgt om alles op Gold te zetten. Enige die ik daar nog moet doen is een volle ronde Nordschleife, wat me in 1 klap 10 miljoen gaat opleveren.

Een andere bron is ook die wekelijkse Time Challenges (in Sport Mode) waar je tot $2M kan winnen afhankelijk van je tijd tov het wereldrecord. Normaal haal ik daar ook wel altijd zilver wat $1M is.

Ik heb in elk geval nog geen enkele keer zitten grinden voor credits om een bepaalde auto te kunnen kopen. Ik heb nu $11M staan die ik nu wel spaar om (samen met die $10M van Nordschleife) dan toch die 3 Legendary auto's te krijgen.
Ik heb nu een kleine 100 uren gespeelt en moet nog 2 Trofee's hebben dan heb ik platinium.
Het spel zelf zit ik aan 40%, maar heb het spel pas voor mijn kerstmis gekregen.Ik moet ook werken en thuis ook veel doen.
Bedankt aan iedereen voor de tips, hier kom ik al een heel eind mee verder thx.

Ik moet nog 3 trophies voor mijn platinum.
1. De legendarische cars. Ik mis nog 1tje. De Ford mark. Krijg hem maar niet te pakken.
2. De fotoreeks. Gewoon nog geen goesting voor gehad.
3. De gold of elke license. Ze waren allemaal koude kak, maar francouchamps in de porsche lukt me niet.

Momenteel al 2 weken geen gt7 gespeeld. Ben momenteel bezig aan gear club 2, simple arcade racer maar is eens iets anders

Ik moet nog 3 trophies voor mijn platinum.

3. De gold of elke license. Ze waren allemaal koude kak, maar francouchamps in de porsche lukt me niet.

Momenteel al 2 weken geen gt7 gespeeld. Ben momenteel bezig aan gear club 2, simple arcade racer maar is eens iets anders

3. Die Gold op Spa is de moeilijkste daarom ook dat die de laatste test 'was' . Nu zijn er een pack bij die niet meetellen voor de Plat gelukkig voor ... :laugh:

Gear club 2 uit gespeeld en dat was bagger echt moeilijk te besturen auto's wilden precies niet draaien wel toch niet smooth :cautious: om nog maar te zwijgen over de graphics.

Enfin vandaag wat Daytona en wou echt niet met de Viper rijden alhoewel dat een verstandige keuze zou zijn die wagen is veel stabieler op deze omloop. Daily's mijd ik tot Spa of the Nordschleife terug op het programma staan :giggle:

1000005335.webp

Gear club 2 uit gespeeld en dat was bagger echt moeilijk te besturen auto's wilden precies niet draaien wel toch niet smooth :cautious: om nog maar te zwijgen over de graphics.

Ik heb geen problemen met de draaien, ik loop zelfs met gemak uit op de AI zelfs met een lagere PI. Het eerste seizoen van de porsche challenge was ik meteen 1st gefinished. Tunen moet nooit tot max.

De grafics zijn idd erbarmelijk, ook weinig afwisseling qua decor. Maar op den duur keek ik daar doorheen.

Ik kom mss twee jaar achter maar menu kaart 29 geraak ik maar niet voorbij. 5 races kampioenschap zijn allemaal gr3 wagens. De eerste race haal ik hooguit een 7de plek, ik ben niet de beste gt rijder dat weet ik maar ik trek mijn haren er ver van uit. De beste wagen dat ik er voor heb is een audi r8 gr3 en nu een andere wagen kopen kom ik niet ver met mijn 100k credits.

Ik kom mss twee jaar achter maar menu kaart 29 geraak ik maar niet voorbij. 5 races kampioenschap zijn allemaal gr3 wagens. De eerste race haal ik hooguit een 7de plek, ik ben niet de beste gt rijder dat weet ik maar ik trek mijn haren er ver van uit. De beste wagen dat ik er voor heb is een audi r8 gr3 en nu een andere wagen kopen kom ik niet ver met mijn 100k credits.
En op welke moeilijkheidsgraad staat de AI?

kart racing is idd de max als je dat ding tenminste onder controle kan houden gras en curbs best vermijden 😅

2 races gedaan eerste 8ste na het gras afgereden te hebben 2 de race derde 2de plaats zat erin maar moest bruusk in de remmen in de voorlaatste ronde om m'n voorhanger niet te rammen ik sta erop om clean te blijven 😋

Morgen de eerste update van 2025
  • Gran Turismo F3500-A
  • Honda Civic Si Extra (EF) '87
  • Hyundai IONIQ 5 N '24
  • Toyota C-HR S '18
Verder ook een nieuw menu, 3 nieuwe races, nieuwe scapes, en Interlagos en Mount Panorama ondersteunen voortaan Sophy.

Ook een behoorlijke update van de physics en de besturing.

Terug
Bovenaan