Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

dees TT is niet normaal

En er is een race ook met die combo. Te vinden onder Nations Cup ergens rechtsboven in het beginscherm.
Veel te smal circuit om te racen met die brede vliegtuigen, en de AI gaat écht hard. Pittig, maar uiteindelijk wel goed voor een miljoen in amper een kwartiertje.

Als ik dat allemaal zie echt zin om verder te doen en eens aant spelen ben ik het beu

Er valt echt veel te rapen deze week:
  • Nations Cup en Manufacturers Cup samen goed voor 2 miljoen
  • 3 time trials tegelijk, daar 6 miljoen te verdienen
  • pronostiekje voor de World Series, wie weet 3 miljoen
  • komend weekend de World Series livestream kijken voor een 6-star roulette ticket en 2 auto's waaronder de nieuwe Ioniq

i1DiV8TA7ybYj.jpg

dees TT is niet normaal 🤣

edit eindelijk de goeie afb. :tongue:
19381ab88ae18-screenshot-Url.png

In die race zat'k met wat AI voor mij aan 6.35 dus ga wel wat gas moeten geven om zilver te halen :-D

@hierboven: die Ioniq N vind'k wel een coole toevoeging. Een van de weinige EV's die mij wel fascineert op dit moment. Hopelijk kan je hem zowel MT als AT rijden

En er is een race ook met die combo. Te vinden onder Nations Cup ergens rechtsboven in het beginscherm.
Veel te smal circuit om te racen met die brede vliegtuigen, en de AI gaat écht hard. Pittig, maar uiteindelijk wel goed voor een miljoen in amper een kwartiertje.
Idd m'n AI staat op standaard normaal moeilijkheid dus en rijd ferm in weg 🤪 in het begin was agressief zijn anders verlies je veel tijd.

Er valt echt veel te rapen deze week:
  • Nations Cup en Manufacturers Cup samen goed voor 2 miljoen
  • 3 time trials tegelijk, daar 6 miljoen te verdienen
  • pronostiekje voor de World Series, wie weet 3 miljoen
  • komend weekend de World Series livestream kijken voor een 6-star roulette ticket en 2 auto's waaronder de nieuwe Ioniq

i1DiV8TA7ybYj.jpg
Zal toch nog eens proberen

die Ioniq N vind'k wel een coole toevoeging. Een van de weinige EV's die mij wel fascineert op dit moment. Hopelijk kan je hem zowel MT als AT rijden

Knap staaltje techniek idd. Hyundai is al langer goed bezig, maar dat model is echt zot. Van de batterij over de motoren tot die virtuele motorgeluiden die toch wel veel toevoegen op een circuit.

(en bijna een crash aan 27:40)

Wie zijn bij die world series zowat de topfavorieten bij elk van de drie races ?
Ik volg het totaal niet dus geen flauw idee wie te kiezen als predicted winner.
Misschien dat er hier zitten die het wel volgen en dit willen delen?

Zijn de rijbewijzen nieuwe tov die in GT7?
Wat ik heb begrepen is het een mini-game die op zichzelf staat en gratis te downloaden voor iedereen.
Ze richten meer op nieuwe mensen in de GT-wereld gezien je de vooruitgang (auto's) kan meenemen als je achteraf GT7 koopt.

Maar als GT liefhebber ga je hier denk ik ook wel ettelijke uren plezier aan beleven.

Ik heb vorige week een VR bril aangeschaft en ik heb toch soms de neiging om op knopjes te willen drukken die ik in mijn auto zie 😂
Vraag mij af of dit op een deftige en nuttige manier kan geïmplementeerd worden.

ik heb toch soms de neiging om op knopjes te willen drukken die ik in mijn auto zie 😂
eerste uren in een vr race game dikwijls gehad dat m'n arm ergens tegenaan botste omdat iets wilde aanraken 😆 ben idd benieuwd of ze deze tech in vb GT7 kunnen ... ahh ze kunnen nog niet eens een optie om de cockpit positie in te stellen toevoegen 🤪

Geen trophies helaas.

Wel een hoop auto's te winnen die je kunt meepakken naar GT7. Daarvoor volstaat trouwens brons in de rijbewijzen, en een 5de plek in de races.
't Stelt niet zo heel veel voor. Gewoon uitspelen lukt wel in een uurtje of 2, maar er zijn ook leaderboards in de rijbewijzen en time trials.

Wie zijn bij die world series zowat de topfavorieten bij elk van de drie races ?
Ik volg het totaal niet dus geen flauw idee wie te kiezen als predicted winner.
Misschien dat er hier zitten die het wel volgen en dit willen delen?

Ik heb eigenlijk gewoon naar hun statistieken gekeken, en ervan uit gegaan dat wie in het verleden al verschillende events kon winnen, nu ook meer kans heeft. Maar weet dus zelfs niet eens meer wie ik gekozen heb.

Net een goeie race C dacht dat ik dankzij deze DR A eindelijk ging behalen maar net niet zat in het kielzog van
Cerulean met z"n nice BG livery tot na de pitstop waar een Fransman 'die nog moest pitten"niet wou wijken en wat begon te zigzaggen verloor 2 posities en ritme was gone toch nog in de top tien maar nog niet voldoende punten voor DRA . Er zitten dus ook smerige rijders in A 😅

Net een goeie race C dacht dat ik dankzij deze DR A eindelijk ging behalen maar net niet zat in het kielzog van
Cerulean met z"n nice BG livery tot na de pitstop waar een Fransman 'die nog moest pitten"niet wou wijken en wat begon te zigzaggen verloor 2 posities en ritme was gone toch nog in de top tien maar nog niet voldoende punten voor DRA . Er zitten dus ook smerige rijders in A 😅
Was plezant maar mijn eerste lap was desastreus 🙈 podium zat er normaal in maar ben op 2 tienden van p3 gestrand.

Spelen jullie met controller of stuurtje ? Vraag me af hoe realistisch het is van een goede/hoge DR te halen met controller. Single Player gaat mij redelijk goed af, maar online breek ik totaal geen potten.

Terug
Bovenaan