Het is ook niet de bedoeling om daar mee te leren golfen. Het plan is op regelmatige basis spelen met collega's die door heel nederland wonen. Ze hebben bij ons een groep golfers die maandelijk onderling een tornooi spelen op een andere locatie in NL. Dat gaat van zeer gevorderde personen tot beginners zoals ik.
Grote groep valt trouwens ook best mee. Het gaat over een groep van 8 personen. Na die dag krijg je een aansluiting bij de Nederlandse golf federatie en een HCP 54, waarmee je ook mee buiten NL kan spelen.
Tis een beetje een vreemde situatie, maar aansluiten bij een club in Belgie is geen optie omdat ik daar in de praktijk amper zou gaan spelen. Ik ken in BE niemand die speelt en op men 1tje ga ik ook niet, dus dan is het wel een heel kostelijke bedoening om een gvb te halen in BE. Ik heb eens gekeken in de clubs rondom hier en op het eerste zicht verwachten die allemaal een lidmaatschap in combinatie met de lessen en GVB. Dus ja, 1000+ lidgeld betalen en niet gaan, ik neem aan dat je begrijpt dat dat wat zot is.
Tenzij jullie wel een betere oplossing weten?
Het plan is om hier dus mee te beginnen, dan kunnen we al mee met de collega's en dan gaan we kijken hoe we deftige lessen kunnen regelen met een aantal collega's van hier uit het zuiden. Misschien dan eventueel kijken voor een club in Nederlands Limburg, maar dat zien we dan volgend jaar wel.