Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werk check: van werk veranderd. Ambtenaar nu, niet moeilijk om dingen niet serieus op te nemen nu....Mijn werk minder serieus nemen en proberen te aanvaarden dat de situatie is wat ze is.
Terug meer sporten en dagelijks mijn ademhalingsoefeningen doen.
En voor de rest mijn sexy zelf blijven.

Repost voor 2023Volgend jaar weer voornemens om geen voornemens te hebben want alles loopt toch elk jaar in het honderd.
Waar hangt er precies vet teveel bij jou, jij bent een pink dik?- Afvallen zoals elk jaar. Ik kan al beter bijkomen schrijven, dat is een haalbare kaart.
Als ik dicht bij jou woonde direct ...- Een zwembuddy zoeken om minstens 1 keer per week te gaan zwemmen.

Beter om op tijd in te grijpenWaar hangt er precies vet teveel bij jou, jij bent een pink dik?![]()

Ge hebt daar zo'n pen voor. Je kunt dat zelfs met steun voor BG doen:- Dringend stoppen met nagelbijten en al die vellekes errond. 't Is de laatste weken weer supererg,
als ik u was, bestelde ik gewoon dit:
Daar past een statief vooraan in. Dat kan handig zijnals ik u was, bestelde ik gewoon dit:
![]()

Voor het eerst in mijn leven eigenlijk eens werk gemaakt van mijn voornemens. Mijn knie is stilaan aan de beterehand (mede dankzij een nieuwe kiné sessie voor mijn rug, we worden oud...) al zal er wel nog werk aan zijn om echt terug sportklaar te raken, ik hoop na de winter stilaan het lopen terug op te nemen.Mijn eerste goede voornemens hebben een beetje met elkaar te maken: goed mijn oefeningen blijven doen zodat ik hopelijk eindelijk van mijn knieblessure afgeraak, zodat ik terug kan sporten en kan afvallen.
Verder heb ik plannen om me in te schrijven voor de opleiding volleybaltrainer via Sport Vlaanderen, maar omdat zoiets toch wat buiten mijn comfortzone ligt is mijn goede voornemen om dit effectief te doen.