Goed slim fit kostuum aan deftige prijs?

De kleren bij de Jules zijn echt op z'n Frans gemaakt en dus ideaal voor een slim fit.

Persoonlijk wel geen ervaring hoe hun kostuums zijn maar ik ben in het algemeen wel content van hun blazers en hemden.
 
verschil tussen SuSu en de meeste anderen die genoemd worden in dit topic (WE, ZARA, Jules,... ) is dat die eerste altijd gemaakt zijn van wol/zijde/linnen en de andere categorie voornamelijk polyester en viscose gebruiken. Kwaliteit voor een lage prijs versus brol.

De stoffen bij SuSu komen dan ook gewoon van serieus gerespecteerde stoffenfabrieken (Vitale Barberis Canonico, Solbiati,... ) die je ook vindt bij kostuums die letterlijk 10 keer meer kosten. Ik was recent getuige op een trouw, en mijn kostuum van €350 van SuSu was gemaakt van exact dezelfde S110 wol van Canonico als het kostuum van de protagonist, en dat kostte €1900.
 
Recent een kostuum gekocht van club de Gents.
Hadden standaard de mogelijkheid om bij een bepaalde maat langere mouwen/ broekspijpen te hebben.
Voor mij was dit ideaal, kostuum gepast en gekocht zonder aanpassingen binnen de 20 min.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan