God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Paar uur gespeeld en toch weer onder de indruk. Op alle vlakken iets beter als de voorganger zonder baanbrekende veranderingen. Zeker op 120fps is het genieten. Geen idee hoe ik dit vroeger op 30fps heb kunnen spelen :)

De map, ring en pins kon ik niet meteen vinden. Dacht al dat ze er niet bijzaten maar ze zitten goed verstopt :D. Toch wel de mooiste CE welke ik ooit gekocht heb, amai.

Bon, hier net tijdens het werk even naar de winkel gegaan. :unsure:
Dat het maar snel klaar is met installeren en dat mijn meeting ook snel gedaan is :clap:

Den bad boy is gearriveerd! Nu nog geduld hebben tot 21:00 vanavond, cuz dad life xD

312353507_629014315675995_3411701151315771635_n.png

Op welke moeilijkheidsgraad spelen de meeste hier? Zit op de voorlaatste moeilijkheidsgraad en vind het nog gemakkelijk persoonlijk.

Net begonnen en toch wel een dik minpunt in het begin

Geen mogelijkheid om de 2 wolven te aaien.
0/10 onspeelbaar.

Wel even wennen aan Atreus zijn nieuwe stem
:unsure:

Den bad boy is gearriveerd! Nu nog geduld hebben tot 21:00 vanavond, cuz dad life xD
Mijn GOW controller is hier toegekomen. Is nu aan het opladen maar ook hier wachten tot mijn zoontje slaapt voordat ik eraan kan beginnen.
Vraag me nu alleen af of ik op 60Hz of 120Hz met VRR zou spelen. Eerste game die ik ga opstarten dat mij die mogelijkheid bied. Ik heb een Sony Bravia XR-50X90J maar heb nog altijd de VRR niet uitgetest. Geen idee of de local dimming dan slechter functioneert of wegvalt. Misschien morgen eens mee experimenteren.

Laatst bewerkt:
give me god of war en echt niet simpel soms

Heb de vorige op verhaal begonnen, was wel iets te makkelijk, dan overgeschakelt naar gebalanceerd, dot was ok, verhaal uit gespeeld, alleen zijn die valkeries wel moeilijk imo.

+ alle vijanden zijn level 7 en mijn wapens maar 4 of 5

Eens het verhaal uitgespeeld 2 maand niet gespeeld en tzat al niemeer in mijn handen, en ik weiger ragnarok te spelen voor ik al die valkuren heb verslagen.

Ik ben gewoon slecht in gamen, gran tourismo mee de hulplijn is zelf te moeilijk voor mij 😂

Net de CE unboxed, fucking hell dit is echt mijn nieuwste NR1 CE dat ik al gehad heb. Alles hier aan is echt top notch.

Terug
Bovenaan