CerumenCrevice
Well-known member
5u gespeeld en het is weer een rollercoaster op alle vlakken.
soundtrack is heerlijk, komt op de juste momenten naar boven.
soundtrack is heerlijk, komt op de juste momenten naar boven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edit nvmVande middag op het gemak erom gaan in de winkel.
release was vandaag niet morgen 

Hier ook nog geen bericht van Okay, maar de levering voor vandaag is blijkbaar nog niet geweest.Jammer genoeg nog wat wachten op mijn CE. Pre-order bij Dreamland, nog steeds in behandeling![]()
Hier nog geen update maar ik verwacht dat het ook voor morgen zal zijn. Och ja, ca vas nog. Morgen de vroege dus ben toch thuis om 14u15 en vrijdag is het een feestdag."verwachte leveringsdatum donderdag 10 november"![]()
give me god of war en echt niet simpel somsOp welke moeilijkheidsgraad spelen de meeste hier? Zit op de voorlaatste moeilijkheidsgraad en vind het nog gemakkelijk persoonlijk.
Bij dezeHier nog geen update maar ik verwacht dat het ook voor morgen zal zijn. Och ja, ca vas nog. Morgen de vroege dus ben toch thuis om 14u15 en vrijdag is het een feestdag.
en PostNL komt hier net een ander pakketje mooi op tijd leveren, bleh. Nog altijd vreemd dat het via Bpost gaat.Bij deze
![]()

Mijn GOW controller is hier toegekomen. Is nu aan het opladen maar ook hier wachten tot mijn zoontje slaapt voordat ik eraan kan beginnen.Den bad boy is gearriveerd! Nu nog geduld hebben tot 21:00 vanavond, cuz dad life xD
Lol, idemen PostNL komt hier net een ander pakketje mooi op tijd leveren, bleh. Nog altijd vreemd dat het via Bpost gaat.
nu stop ik met klagen in dit topic![]()

give me god of war en echt niet simpel soms