God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Top. Voor mij persoonlijk is God of War veruit de beste serie ooit qua videogames..
Ik heb de vorige God of War pas vorig jaar op de PS5 ontdekt, echt een meesterwerk van een game en mijn favoriete game van heel de PS4 generatie. Als ze meer van hetzelfde aanbieden ben ik allang tevreden :)

Heb je de eerste God of War games gespeeld? Dat waren ook pareltjes.. toen nog op de PS2. Als je Premium abonnement hebt op Playstation dan kan je ze spelen. Zeker doen indien nog niet gedaan.. ;-)

Beetje chance morgen dan al?
no-god-of-war.gif

Mijn kopie van amazon is nog niet verzonden, dat zal dus niet op tijd hier geleverd worden. :sop: . Dan maar annuleren en gewoon in de winkel gaan halen op woensdag.

Stargames haalt zijn games illegaal in UK trouwens. Dus is geen Franse versie, maar wel pokkeduur. En dat om 3 dagen voor release te kunnen spelen... (Krijgt om die reden ook geen boetes.)

Toch ook maar besteld op Bol, wel nog even een recap bekijken van de vorige game, voor de één of andere reden weet ik bijna niets meer over dat verhaal :oops:

spongebob-waiting.gif

morgen om kwart voor 2 thuis van het werk en dan heb ik nog 15 min om mij voor te bereiden :coolbrows:
Ik vrees wel dat je (wij) tot woensdag moet wachten eer je kan spelen gezien er geen disc zit bij de CE. Hopelijk komt het morgen aan, nog geen T&T ontvangen :)

Ik gan woensdag gewoon de kleine gaan halen van school, gaan eten opt gemak mij wassen en dan begin ik er aan, kzal niet sterven van het een uurke later te spelen xD

Denk dat ik deze pas in de kerstvakantie ga spelen. Het kriebelt wel, maar ik kan wachten. Eerst ga ik me focussen op the Callisto protocol in december. Daarna rond kerstmis volle bak op deze storten. Ik ga dan wel vanaf woensdag niet meer in deze topic komen piepen om spoilers te mijden 😅.

Terug
Bovenaan