God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Previews van ragnorak waren toch over het algemeen super positief. Grafisch heel indrukwekkend zegt men toch. Het gaat tussen deze en Elden Ring gaan op de game awards. Benieuwd of ze terug met de beker gaan lopen zoals in 2018...
Het gaat elden ring worden denk ik echt een dijk van een game

Elden ring heeft een veel grotere impact gehad. Veel mensen die daardoor met het souls-like genre zijn begonnen.
Hoe goed GoW mag zijn, ik denk niet dat het echt in de buurt komt van Elden Ring.

Ik denk dat we best afwachten met conclusies trekken tot gow ragnorak effectief uit is 😄. Remember, iedereen dacht dat Rdr 2 met alle prijzen ging lopen. Gow pakte het belangrijkste beeldje mee naar huis he...we zullen zien deze keer...

Ik denk dat we best afwachten met conclusies trekken tot gow ragnorak effectief uit is 😄. Remember, iedereen dacht dat Rdr 2 met alle prijzen ging lopen. Gow pakte het belangrijkste beeldje mee naar huis he...we zullen zien deze keer...
Met alle respect maar red dead verdiende het wel meer dan god of war die prijzen zijn meestal toch dikke bullshit wie kijkt er daar nu nog om.

En ben wel een redelijke grote god of war fan

Met alle respect maar red dead verdiende het wel meer dan god of war die prijzen zijn meestal toch dikke bullshit wie kijkt er daar nu nog om.

En ben wel een redelijke grote god of war fan
Beide games zijn fenomenaal. Maar ik persoonlijk had Rdr 2 ook de hoofdprijs gegeven dat jaar. Maar uiteindelijk ging het naar gow, gekozen door 90 game journalisten als ik me niet vergis (de jury van de game awards) en nog eens 10 procent door votes van gewone gamers. Ik vind het toch altijd de moeite om de winnaar te zien. Uiteindelijk wint een enorm goed spel het beeldje toch. Ik ben alvast benieuwd dit jaar. Maar eerst de reviews afwachten van ragnorak.

uiteindelijk weinig waarde op zich. Genoten van Elden Ring en vrij zeker dat ik ga genieten van GoW:R.
vooral tof voor de developers want die hebben daar stevig moeite in gestoken.

2017 won BoTW wel.. tegenover Persona 5, Nier Automata, Prey, Horizon Zero Dawn, Lone Echo, Mario Odyssey ffs..

De game awards zijn dan uiteindelijk ook maar een populariteits vote van een hoop kwijte nerds die graag hun jeugd herkauwd zien in voor die tijd eigenlijk al gedateerde gameplay en ondermaatse productie.

Of het nu Elden Ring of Ragnarok word, op zijn minst is het al niet BoTW2.

2017 won BoTW wel.. tegenover Persona 5, Nier Automata, Prey, Horizon Zero Dawn, Lone Echo, Mario Odyssey ffs..

De game awards zijn dan uiteindelijk ook maar een populariteits vote van een hoop kwijte nerds die graag hun jeugd herkauwd zien in voor die tijd eigenlijk al gedateerde gameplay en ondermaatse productie.

Of het nu Elden Ring of Ragnarok word, op zijn minst is het al niet BoTW2.
BoTW was toch niet slecht , persona 5 en nier automata mochten het ook zijn voor mij die andere games waren toch wel niet zo indrukwekkend als deze 3.

Daar zeg je het zowat, "niet slecht". Moest dat spel niet zo bejubeld zijn zou'k het niet te pas en te onpas afbreken als een oude scheet die niet meer mee is met zijn tijd, maar helaas, ben ik toch maar weer bezig.

Ma bon euhm, Ragnarok. Ik hoop vooral op een iets vrijer spel. Zowel qua combat als het verkennen van de wereld.

Ik hoop dat deze op een PS4 Pro nog altijd de moeite is, het vorige spel vond ik daar al prachtig op maar dat zal natuurlijk minder zijn vergeleken met de PS5 (die ik niet heb).

Ben eens benieuwd wanneer Amazon gaat verzenden. :unsure: Voorlopig staat de levering op 12/11 tot 14/11 bij mij.
Zou wel zuur zijn als ze niet op release gaan leveren ondanks dat de bestelling op de eerste dag werd gedaan. :p

Terug
Bovenaan