Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt toch nog heel veel gedaan? Of bedoel je de Special editions zoals GoW voor PS4 enzo? Die zijn inderdaad zo wat aan het minderen, Horizon had er wel nog zo eentje...vroeger had je soms mooie steelbooks ofzo jammer dat da aant verdwijnen is
En op zich is dat allemaal niet zo abnormaal natuurlijk.. maar snap wel dat het jammer is.Zonde van al die keys inderdaad.
Is met review copies ook zo. Vroeger heel regelmatig een mooie press kit met vanalles en nog wat bij, nu is het in veel gevallen een downloadcode en daarmee is het gedaan.
Is uitverkocht op Igabiba dus de kans is ontzettend klein dat ge die nog elders gaat vinden.Niemand die mij zou kunnen helpen aan een Jotnar Edition?
Kon het maar vragenIs uitverkocht op Igabiba dus de kans is ontzettend klein dat ge die nog elders gaat vinden.

Misschien niet wat je zoekt maar ik heb wel een collector in bestelling bij Coolblue.Kon het maar vragen![]()
De CE heb ik besteld via GM en Bol, dus geen probleem daar. Was alleen te laat bij de Jotnar omdat Game Mania hun site blokkeerde en Bol was ik gewoon 1min te laat. Pas te laat hier over Igidbabawieba gelezen ^^'Misschien niet wat je zoekt maar ik heb wel een collector in bestelling bij Coolblue.
Daarna nog een Jotnar kunnen bestellen bij die Igabiba, maar heb die collector ook laten staan just in case.
Dus die zou ik wel kunnen doorverkopen als mijn Jotnar legit is.
Als niemand die wilt dan stuur ik die gewoon terug naar Coolblue.
Had hetzelfde aan de hand, zat toen klaar om te bestellen en die Jotnar kreeg ik ook niet te pakken.De CE heb ik besteld via GM en Bol, dus geen probleem daar. Was alleen te laat bij de Jotnar omdat Game Mania hun site blokkeerde en Bol was ik gewoon 1min te laat. Pas te laat hier over Igidbabawieba gelezen ^^