God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

voor mij zijn ze allesinds gedaan, kwaliteit enorm naar beneden en de prijzen enorm naar omhoog. En dan zit de game er zelfs niet meer bij, zo'n praktijken ondersteun ik niet.

Van die fysieke game heb je inderdaad gelijk, maar dat de kwaliteit naar beneden is vind ik raar wel. Maar denk dat dat voornamelijk ook te maken heeft met die PS4/PS5 overgang. Deze generatie heeft een zeer lange en trage overgang en alles komt op beide consoles uit. Het is voor hun veel makkelijker en goedkoper uiteraard om één CE te maken met een code voor beide versies. Iemand met een PS4 kan deze ook kopen installeren en later upgraden naar de PS5 versie. Iemand met een PS5 versie kan gewoon zo aan de slag, specifiek twee versies maken kost wel degelijk redelijk wat meer werk en geld, gewoon om één iets anders in de doos te steken. Anderzijds zijn er andere die het wel gedaan hebben ( Elden Ring) Bandai heeft wel effectief 4 versies voorzien. Xbox, PS4, PS5 en PC, elk exact hetzelfde buiten de versie van de game. Hier is het grote verschil dan Bandai het sowieso al 3 keer moest doen... PC, Xbox en PS, dus de stap om te zeggen we doen het nog een 4de keer is veel kleiner. Bij Sony was de keuze één proces of meerdere en aangezien ze de optie hebben het samen te doen en geen rekening moeten houden met PC en Xbox, snap ik hun keuze wel. De PS4 versie alleen er in steken is een rare optie want je moet die upgraden (wat geld kost) en dat is niet aangenaam op deze manier. Als ook twee maal in steken gaat niet wegens doorverkoop.

Lang verhaal kort ik snap de keuze eigenlijk wel... maar je zou kunnen argumenteren dat voor dat geld ze wel twee versies zouden mogen kunnen voorzien, maar ik denk dat je de kostprijs daar van onderschat. Als ze dat zouden doen had je wrs €300 betaald IPV €270, gewoon voor een andere doos en de fysieke versie te hebben ipv een papiertje. Ik zelf koop persoonlijk later de fysieke versie nog eens apart, ik doet dat sowieso altijd al voor mijn collectie, maar dat zal pas zijn tegen dat ik hem voor €20 kan kopen.

Also, in the end, de game op disc is uiteindelijk ook gewoon een download code, maar dan op een CD ipv op een papiertje...

Dat is zo een game is gewoon een "key" geworden, vroeger had je soms mooie steelbooks ofzo jammer dat da aant verdwijnen is. Ik hoop wel eens op coole plates voor de ps5 en en een mooie controller ( dat zal wel komen natuurlijk )

Zonde van al die keys inderdaad.
Is met review copies ook zo. Vroeger heel regelmatig een mooie press kit met vanalles en nog wat bij, nu is het in veel gevallen een downloadcode en daarmee is het gedaan.

vroeger had je soms mooie steelbooks ofzo jammer dat da aant verdwijnen is
Dat wordt toch nog heel veel gedaan? Of bedoel je de Special editions zoals GoW voor PS4 enzo? Die zijn inderdaad zo wat aan het minderen, Horizon had er wel nog zo eentje...

Zonde van al die keys inderdaad.
Is met review copies ook zo. Vroeger heel regelmatig een mooie press kit met vanalles en nog wat bij, nu is het in veel gevallen een downloadcode en daarmee is het gedaan.
En op zich is dat allemaal niet zo abnormaal natuurlijk.. maar snap wel dat het jammer is.

Gaan er opnieuw van die RPG elementen in zitten (armour upgraden, of verzamelen of wat was het?)?
Dat mag van mij toch volledig i'nt verleden gelaten worden, maar vrees er een beetje voor

Kon het maar vragen :)
Misschien niet wat je zoekt maar ik heb wel een collector in bestelling bij Coolblue.
Daarna nog een Jotnar kunnen bestellen bij die Igabiba, maar heb die collector ook laten staan just in case.

Dus die zou ik wel kunnen doorverkopen als mijn Jotnar legit is.
Als niemand die wilt dan stuur ik die gewoon terug naar Coolblue.

Misschien niet wat je zoekt maar ik heb wel een collector in bestelling bij Coolblue.
Daarna nog een Jotnar kunnen bestellen bij die Igabiba, maar heb die collector ook laten staan just in case.

Dus die zou ik wel kunnen doorverkopen als mijn Jotnar legit is.
Als niemand die wilt dan stuur ik die gewoon terug naar Coolblue.
De CE heb ik besteld via GM en Bol, dus geen probleem daar. Was alleen te laat bij de Jotnar omdat Game Mania hun site blokkeerde en Bol was ik gewoon 1min te laat. Pas te laat hier over Igidbabawieba gelezen ^^'

De CE heb ik besteld via GM en Bol, dus geen probleem daar. Was alleen te laat bij de Jotnar omdat Game Mania hun site blokkeerde en Bol was ik gewoon 1min te laat. Pas te laat hier over Igidbabawieba gelezen ^^
Had hetzelfde aan de hand, zat toen klaar om te bestellen en die Jotnar kreeg ik ook niet te pakken.
Nu ik had zelf nog in achterhoofd via PS Direct te bestellen.
Aangezien ik daar iets meer zekerheid zou hebben of toch in mijn mind dat ik dan hem effectief zou krijgen.
Op die site staat nog altijd binnenkort beschikbaar, dus wie weet dat zij hem nog gaan aanbieden.

Dat heb ik nog enkele dagen gedacht, maar denk nu niet dat het er daar nog van gaat komen...
Ofwel zijn die al uitverkocht en blijft het zodanig op hun site vermeld.
Maar dat is misschien nog een kleine kans voor U dan.

Terug
Bovenaan