Ik heb op zaterdag 28/05 een pakket gestuurd via een GLS parcelshop. Het is een retour van een webwinkel n.a.v. garantie-aanvraag.
Ik had zelf geen printer voor handen dus heb in die winkel zelf gevraagd om een sticker te drukken. Dat lukte en ik heb een ontvangstbewijs gekregen van die winkel.
Nu is er op geen manier een spoor terug te vinden van dit pakket. De webwinkel zelf zegt ‘contact’ te leggen met GLS, maar antwoorden nu ook niet.
GLS zelf heeft aan mij het ontvangstbewijs gegevraagd na een mail van mij, maar sindsdien heb ik daar ook geen info meer van gehad. Ik zit dus wat vast.
Het is een vrij groot, duur en belangrijk iets. Ik zou graag weten waar dat is. De GLS site stelt enkel een contactformulier voor, hier iemand weet van een klantendienst om alsnog te bellen of eventueel een andere manier om iemand te pakken te krijgen?
Merci!
Ik had zelf geen printer voor handen dus heb in die winkel zelf gevraagd om een sticker te drukken. Dat lukte en ik heb een ontvangstbewijs gekregen van die winkel.
Nu is er op geen manier een spoor terug te vinden van dit pakket. De webwinkel zelf zegt ‘contact’ te leggen met GLS, maar antwoorden nu ook niet.
GLS zelf heeft aan mij het ontvangstbewijs gegevraagd na een mail van mij, maar sindsdien heb ik daar ook geen info meer van gehad. Ik zit dus wat vast.
Het is een vrij groot, duur en belangrijk iets. Ik zou graag weten waar dat is. De GLS site stelt enkel een contactformulier voor, hier iemand weet van een klantendienst om alsnog te bellen of eventueel een andere manier om iemand te pakken te krijgen?
Merci!