Streamz VTM Glad IJs (De ontvoering van Phil Frisco)

Slyke

Well-known member
Glad IJs is vanaf 16 juni op Streamz te kijken. Ontdek alles over de cast met Lucas Van den Eynde, Koen De Bouw, Barbara Sarafian, Nico Sturm, Tiny Bertels, Lize Feryn, Luk Wyns, Jennifer Heylen, Tijs Vanneste en vele anderen. De kijkers hebben geduld moeten hebben, want deze reeks – die eerder De ontvoering van Phil Frisco werd genoemd – lag al een tijdje op de schappen.
7d3837dc-c916-11eb-8658-0a9cc9cb8194_web_scale_0.1412698_0.1412698__.jpg


Gisteren beginnen kijken.
Best wel OK, maar voor 't moment ietsje afgelikter dan bijvoorbeeld "Fair Trade"...

Maar wat voor jobstudent hebben ze die titel / woordspeling laten bedenken?
Een ijsfabrikant die zich op glad ijs begeeft, dus we zullen het dan maar "glad IJs" noemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar vond het toch tegenvallen, betert het nog na de eerste 2 afleveringen?
 
Heb het ook uitgekeken. Best wel OK, ook al hadden ze misschien dat Tarrantino laagje wat meer mogen doortrekken.
Nu is het gewoon eerder een knipoogje.


Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar vond het toch tegenvallen, betert het nog na de eerste 2 afleveringen?
Als je de eerste 2 al niet goed vindt, zal je het waarschijnlijk niet verder kunnen plezieren.

Tenzij de aanwezigheid van de verrukkelijke Jennifer Heylen jou kan overtuigen? :)£
 
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar vond het toch tegenvallen, betert het nog na de eerste 2 afleveringen?

Hier ook afgehaakt na 2 afleveringen. Vond er niet zo veel aan eigenlijk. Idiote dingen in series
Zoals de politie die intrekt bij de familie van de ontvoerde
steken mij alsmaar meer tegen. Zoiets kan nog plausibel zijn als alles overgoten wordt met een goede scheut humor. Maar heb eigenlijk geen enkele keer moeten glimlachen.
 
Er had misschien wat meer een scherp randje mogen aanzitten, maar ça va serie wel.
Deed mij qua sfeer een beetje aan "Clan" denken...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik vond dat dus echt een supergoeie serie en kwam dankzij Lucas Van Den Eynde wat mij betreft wat in de buurt van Van Vlees En Bloed.
Lang geleden dat ik nog moeten lachen heb met Vlaamse fictie.
 
Ook uitgezien ondertussen. Bovengemiddelde quotering zou ik zeggen. Personages wel redelijk karikaturaal vond ik, maar heb je wel vaak bij series met een komische inslag. Verder ook wel eens leuk om een serie in "mijn dialect" te zien :cool:
 
Ik ben afgehaakt. Kon me niet boeien en inderdaad te veel karikaturen.
kvind het ook wat tegen slaan eerlijk gezegd...

had een soort van fair trade met veel dope en bitchez verwacht, en guns blazin'
maar niets van dit helaas.
 
Hier ook afgehaakt na 2 afleveringen. Vond er niet zo veel aan eigenlijk. Idiote dingen in series
Zoals de politie die intrekt bij de familie van de ontvoerde
steken mij alsmaar meer tegen. Zoiets kan nog plausibel zijn als alles overgoten wordt met een goede scheut humor. Maar heb eigenlijk geen enkele keer moeten glimlachen.
sorry maar dat is toch niet zo idioot denk ik zo.

in de film RANSOM met mel gibson trokken ze ook in bij hen hoor....

ik denk dat dat bij vele grote zaken, het geval is
 
Deze reeks is geen memorabele topper, het schippert ook wat tussen comedy overacting en drama, die tegenstelling maakt het moeilijk genietbaar. Er zat potentieel in de premisse over een dysfunctionele zakenfamilie maar er zijn andere reeksen die ook hetzelfde coveren, dus daarvoor hoef je niet speciaal de reeks op te zetten.
 
Terug
Bovenaan