Giro d'Italia 2025

Moeten nu ook Gee laten rijden dus Carapaz dikke kans hier om over S Yates te gaan en een stuk dichter bij Del Toro te komen. Staat uiteindelijk maar 2 minuten achter met wat nog allemaal komt deze week.

Voor het eerst deze Giro lijkt Del Toro toch op zijn limieten te botsen.

Almeida zit hier naar te kijken en denkt: "smdugbknhmsqbsibuglirdbg"
Over Almeida gesproken...

Daarnet die commentator: ik denk dat ik nog nooit iemand zo heb zien terugkomen als Bernal: erdoor zakken en dan dezelfde klim nog zen benen terugvinden. Almeida op letterlijk elke klim ooit: hold my beer. :laugh:

Pellizzari doet het wel goed :wink:

Rijdt nog weg bij Carapaz zelfs...

Zeer goed, maar voor de eindzege doet die niet meer mee natuurlijk. Ik heb het daarover vooral.

Onder de indruk van Gee wel. Die doet gewoon vol mee hé. Ik had hem wel goed verwacht in de laatste week, maar toch zeer sterk dit.

Alles blijft hetzelfde zeker? :unsure: Except de top 3 die letterlijk op een zakdoek komt te staan.

EDIT: Simon Yates heeft de schade op Carapaz nog enorm beperkt vanaf het moment dat hij Del Torro overboord kon kieperen precies. :unsure: Ik dacht dat Carapaz een minuut had op een bepaald moment, Yates uiteindelijk op 42 seconden binnen gekomen.

Laatst bewerkt:
Zeer goed, maar voor de eindzege doet die niet meer mee natuurlijk. Ik heb het daarover vooral.

Onder de indruk van Gee wel. Die doet gewoon vol mee hé. Ik had hem wel goed verwacht in de laatste week, maar toch zeer sterk dit.
Ja klopt, daar zal hij uiteraard te laat voor komen, maar als die zo blijft rijden kan hij toch nog flink wat opschuiven en misschien nog top 5 ambiëren.

Gee inderdaad sterk. Dat gaat een serieuze kandidaat voor het podium worden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan