Giro d'Italia 2025

Dat was dus al een tijdje duidelijk dat Ayuso ook niet meer die superbenen had waarmee hij de rit won.

Del Toro begint nu ook wieltjes te laten, terwijl Bernal lost.

Ik gok nooit maar zou nu zeker geen geld meer durven inzetten op wie deze Giro gaat winnen/podium rijden.

Die top 10 gaat er echt heel raar uitzien. Storer en Poole beste klimmers!! :laugh:

Bwa, het zal nog wel meevallen zeker?
Roglic eruit wegens opgave. Ayuso die niet thuis geeft. Arensman ook niet mee? De rest is precies nog wel op post.

Was iemand die Arensman echt als kanshebber zag? Consistent is hij wel maar voor mij is dat toch wel forever top 5-6-7 materiaal. Misschien potentieel om eens 3de of 4de te worden als alle blokjes exact goed vallen maar echt kanshebber om ooit een GT te winnen is dat voor mij niet tbh.

Speciaal ritje wel op deze manier.
De giro is nog niet gedaan, maar nu nog 1,5m aan zijn been gaat Ayuso nog moeilijk kunnen rechttrekken.

Was iemand die Arensman echt als kanshebber zag? Consistent is hij wel maar voor mij is dat toch wel forever top 5-6-7 materiaal. Misschien potentieel om eens 3de of 4de te worden als alle blokjes exact goed vallen maar echt kanshebber om ooit een GT te winnen is dat voor mij niet tbh.

Op deze manier wordt 5-6-7 ook niet meer mogelijk. Voor winst hield ik er geen rekening mee maar tot voor vandaag stond hij ondanks een slechte eerste dag gewoon vlak na Bernal om er dan zo hard door te zakken is toch iet wat verrassend.

Die top 10 gaat er echt heel raar uitzien. Storer en Poole beste klimmers!!
:laugh:

En nu Poole eraf. Ik zei het al ik zou geen geld durven zeten op de uitslag.

Enkel de Nederlanders geloven daar natuurlijk in.
Maar het klopt wat je zegt dat hij toch net iets tekort schiet om een GT te winnen die een beetje bezet is.

Maar als morgen de tegenstanders iets minder zijn dan kan het wel.
Maar toont nog maar eens aan dat er onderling toch nog voldoende niveauverschil is. Het is meer dan Pogi en mannen van de 2de rij.

Ayuso zal net zoals Roglic nog last hebben van zijn valpartij in de strade-rit.

Astana 1-2 voor de rit en voor het bergklassement
En Fortunato zal dan ook wel nog eens de superstrijdlust krijgen.

Echt zot hoe weinig tegenstand hij heeft gehad voor die trui.

Ayuso zal net zoals Roglic nog last hebben van zijn valpartij in de strade-rit.

Astana 1-2 voor de rit en voor het bergklassement
En Fortunato zal dan ook wel nog eens de superstrijdlust krijgen.

Echt zot hoe weinig tegenstand hij heeft gehad voor die trui.

Bergklassement is vaak zo hé. De goeie klimmers zijn klassementsrijders dus die houden er zich niet mee bezig.

Fortunato heeft ook direct vanaf rit 1 zijn ambities voor deze trui getoond en blijven punten pakken in heel veel etappes. Liet weinig ruimte voor de concurrentie, slim gedaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan