Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Froome was al op een leeftijd waar het begint bergaf te gaan. Bernal moest net aan zijn sterkste jaren beginnenInderdaad 3 jaar geleden, maar kijk naar Froome. Meervoudig tourwinnaar maar is na zijn zwaar ongeluk ook nooit meer op niveau gekomen.
Bernal rijdt hier alvast wel rond op een niveau dat we sinds zijn crash niet meer gezien hebben. In tegenstelling tot anderen blijft er wel vooruitgang inzitten bij hem...Ik gun het Bernal zeker ook wel maar meestal komt er altijd een moment dat hij door het ijs zakt.
In de periode voor zijn zwaar ongeluk was hij op zijn best maar het lijkt of hij niet meer op zijn topniveau kan komen.
Waar dan Patrick terecht op reageert dat Del Toro net meer aan het afzien was in de warmte in de Vuelta vorig jaar.The weather will be a big factor today, it will make the stage even harder. Rain and temperatures around 2°C are expected today in the mountains . I think this is bad news for UAE guys, Del Toro and Ayuso like the heat more. Advantage for Carapaz and Bernal.
Inderdaad, Fortunato gaat er vandaag toch zeker willen bij zijn lijkt mij. Ook wel een echte Poels etappe.Fortunato en andere Astana'ers moeten nog mee naar voren.
Of op de rollenEcht van die dagen dat ge niet op de fiets wilt zitten maar gezellig achter uw bureau

In het ziekenhuis?WVA zijnde zou ik ook op kop rijden! Geen idee waar die van Bardiani is beland...
Vandaag opnieuw gevallen (4e keer deze Giro?!) en abandon.