Giro d'Italia 2025

(sporza)
Ulissi vecht voor iedere seconde, het lijkt net niet genoeg. (voor roze)

Even later
Ulissi vecht voor iedere seconde, het lijkt net genoeg.

De 'niet' is weg. :tongue:

En Luke Plapp wint.

“Wanneer je rondrijdt met superbenen moet je je gedragen in de kopgroep alsof je heel slechte benen hebt” - Luke Plapp
Slim gereden wel... beetje lelijk misschien, maar wel slim en vooral beresterk. Toch ook een beetje balls of steel nodig wel op deze manier: eerst Vendrame zijn bord leegeten, dan wegspringen en direct op en over Bardet. Vervolgens vanachter blijven hangen bij Steinhauser, zelfs op het moment dat Arrieta weg rijdt. En dan flits naar de kop van de koers en dan die 3 koud uit het wiel gekletst. Wel played sir.

Slim gereden wel... beetje lelijk misschien, maar wel slim en vooral beresterk. Toch ook een beetje balls of steel nodig wel op deze manier: eerst Vendrame zijn bord leegeten, dan wegspringen en direct op en over Bardet. Vervolgens vanachter blijven hangen bij Steinhauser, zelfs op het moment dat Arrieta weg rijdt. En dan flits naar de kop van de koers en dan die 3 koud uit het wiel gekletst. Wel played sir.
Lelijk? Dit was genieten. Zouden er een paar nog iets kunnen van leren ;)

Lelijk? Dit was genieten. Zouden er een paar nog iets kunnen van leren ;)
Ik doelde vooral op het feit dat hij op het moment dat de boel ontplofte geen meter kop heeft gedaan. Altijd gesleept en dan gesprongen van renner naar renner.
Maar hij heeft uiteindelijk gelijk, als je iedereen in zo'n vlucht laat voelen dat je de sterkste bent dan is de kans klein dat je wint uit zo'n vlucht van 18.

Allé hopelijk niet teveel pech vandaag. Benieuwd wie dit beter kan Roglic of Ayuso deze Stradé. Roglic vorig jaar in de Tour al vlug in de miserie op de gravel en zich voor de rest uit de debatten gehouden toen.

Ik dacht dat Ayuso tijd ging nemen op Roglic in de TT bleek het andersom te zijn. Ik dacht dat Roglic tijd ging nemen de voorbije 2 dagen op die pittige aankomstjes bleek het weer andersom. Benieuwd wat dat geeft straks op de echte lange bergen.

Allé hopelijk niet teveel pech vandaag. Benieuwd wie dit beter kan Roglic of Ayuso deze Stradé. Roglic vorig jaar in de Tour al vlug in de miserie op de gravel en zich voor de rest uit de debatten gehouden toen.

Ik dacht dat Ayuso tijd ging nemen op Roglic in de TT bleek het andersom te zijn. Ik dacht dat Roglic tijd ging nemen de voorbije 2 dagen op die pittige aankomstjes bleek het weer andersom. Benieuwd wat dat geeft straks op de echte lange bergen.
Ik hoop dat Ayuso zo slim is om niet te veel krachten te verspelen voor elke morzel grond en dat hij straks gene off day gaat mee maken he. Gisteren was ie ook los van Roglic. Maar zijn winst? 1 volle sec.

Anyways dit waren speldenprikken. Straks komt het echte werk er aan. Dan gaan we zien wie echt goed is.

Ik hoop dat Ayuso zo slim is om niet te veel krachten te verspelen voor elke morzel grond en dat hij straks gene off day gaat mee maken he. Gisteren was ie ook los van Roglic. Maar zijn winst? 1 volle sec.

Anyways dit waren speldenprikken. Straks komt het echte werk er aan. Dan gaan we zien wie echt goed is.

Roglic zegt dat hij vrijdag lag de slapen die lijkt zich niet echt zorgen te maken maar normaal is hij het wel die dit soort zaken naar zich toetrekt.

En van 400m te sprinten worden die mannen niet moe hoor. De tijd dat ze hun krachten moesten sparen en sparen en sparen voor dan op het laatste moment toe te slaan ligt al een tijdje achter ons. Met de nieuwe voedingspatronen worden die in 3 weken niet echt slechter.

Ze gaan dus nu een heuveltje op en dan begint de gravel eens ze boven zijn in de afdaling :wallbash:

nvm de PCS grafiek is fout

godver was te denken natuurlijk meerdere renners tegen de grond chaos nu

stomme rit dat dit maar de Giro niet al in een plooi legt

Ayuso ook niet te zien Bernal met een paar ploegmaats wel vooraan

Waarom geven ze voor zo'n ritten niet iedereen dezelfde tijd (behalve dan misschien bonusseconden aan de aankomst).

Wat heeft Del Toro toch allemaal uitgestoken, man man. Ferm zitten doortrekken en zijn kopmannen op achterstand gezet.

Het geeft leuke beelden, maar hoeft voor mij ook niet per se in een rittenkoers.
Bernal wel weer sterk :smile: .

Het geeft leuke beelden, maar hoeft voor mij ook niet per se in een rittenkoers.
Bernal wel weer sterk :smile: .

Kan dit hé podium ooit in Strade met zijn ploegmaats erbij als die niks overkomt haal hem nog maar eens terug in deze rit

Wat heeft Del Toro toch allemaal uitgestoken, man man. Ferm zitten doortrekken en zijn kopmannen op achterstand gezet.

Nu blijft hij gewoon zitten waar hij moet was chaos natuurlijk

Roglic nog maar 30" achter op Ayuso als ik de verschillen zo zie

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan