Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slim gereden wel... beetje lelijk misschien, maar wel slim en vooral beresterk. Toch ook een beetje balls of steel nodig wel op deze manier: eerst Vendrame zijn bord leegeten, dan wegspringen en direct op en over Bardet. Vervolgens vanachter blijven hangen bij Steinhauser, zelfs op het moment dat Arrieta weg rijdt. En dan flits naar de kop van de koers en dan die 3 koud uit het wiel gekletst. Wel played sir.“Wanneer je rondrijdt met superbenen moet je je gedragen in de kopgroep alsof je heel slechte benen hebt” - Luke Plapp
Lelijk? Dit was genieten. Zouden er een paar nog iets kunnen van lerenSlim gereden wel... beetje lelijk misschien, maar wel slim en vooral beresterk. Toch ook een beetje balls of steel nodig wel op deze manier: eerst Vendrame zijn bord leegeten, dan wegspringen en direct op en over Bardet. Vervolgens vanachter blijven hangen bij Steinhauser, zelfs op het moment dat Arrieta weg rijdt. En dan flits naar de kop van de koers en dan die 3 koud uit het wiel gekletst. Wel played sir.

Ik doelde vooral op het feit dat hij op het moment dat de boel ontplofte geen meter kop heeft gedaan. Altijd gesleept en dan gesprongen van renner naar renner.Lelijk? Dit was genieten. Zouden er een paar nog iets kunnen van leren![]()
Ik hoop dat Ayuso zo slim is om niet te veel krachten te verspelen voor elke morzel grond en dat hij straks gene off day gaat mee maken he. Gisteren was ie ook los van Roglic. Maar zijn winst? 1 volle sec.Allé hopelijk niet teveel pech vandaag. Benieuwd wie dit beter kan Roglic of Ayuso deze Stradé. Roglic vorig jaar in de Tour al vlug in de miserie op de gravel en zich voor de rest uit de debatten gehouden toen.
Ik dacht dat Ayuso tijd ging nemen op Roglic in de TT bleek het andersom te zijn. Ik dacht dat Roglic tijd ging nemen de voorbije 2 dagen op die pittige aankomstjes bleek het weer andersom. Benieuwd wat dat geeft straks op de echte lange bergen.
Ik hoop dat Ayuso zo slim is om niet te veel krachten te verspelen voor elke morzel grond en dat hij straks gene off day gaat mee maken he. Gisteren was ie ook los van Roglic. Maar zijn winst? 1 volle sec.
Anyways dit waren speldenprikken. Straks komt het echte werk er aan. Dan gaan we zien wie echt goed is.
Dan moet je zo geen rit er in steken he (ben er ook geen fan van)Waarom geven ze voor zo'n ritten niet iedereen dezelfde tijd (behalve dan misschien bonusseconden aan de aankomst).
Het geeft leuke beelden, maar hoeft voor mij ook niet per se in een rittenkoers.
Bernal wel weer sterk.
Wat heeft Del Toro toch allemaal uitgestoken, man man. Ferm zitten doortrekken en zijn kopmannen op achterstand gezet.