Giro d'italia 2024

Wie eindigt 2de in het eindklassement ?

  • Thomas G

    Stemmen: 14 29,8%
  • Tiberi

    Stemmen: 1 2,1%
  • Bardet

    Stemmen: 4 8,5%
  • Caruso

    Stemmen: 1 2,1%
  • O'Connor

    Stemmen: 2 4,3%
  • D.F. Martinez

    Stemmen: 8 17,0%
  • Uijtdebroeks

    Stemmen: 8 17,0%
  • Arensman

    Stemmen: 1 2,1%
  • Quintana

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lipowitz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toch Pogačar

    Stemmen: 6 12,8%
  • Toch iemand anders (wie dan...)

    Stemmen: 2 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Ja zijn frisse mannen natuurlijk. Het kan als ze niet naar elkaar kijken in de slot kilometer maar dat doen ze altijd.

EDIT Laatste kilometers zouden in dalende lijn zijn dan moet het toch lukken voor hen. 28" voor 3km
 
Laatst bewerkt:
Amai heerlijke finale, toch altijd lekker als de vlucht het eens haalt. Dacht ook even dat die slepende Italiaan er mee ging lopen!
 
Jammer zo goed bezig. Kon hier wel een leuke uitslag rijden.

3 renners van Israel uit in 1 keer ziekte die daar de ronde doet?
 
Goeie kans voor Alaphippe hier vandaag. Wel sterke Plapp mee.

Is dat nu niet op VTM vandaag? :wtf:

Dat is enkel het openingsweekend en slot rit zeker? Zo was het toch vorig jaar. Dit jaar eigenlijk vergeten te kijken op VTM, meteen op Eurosport beginnen kijken. (heb nu toch een abo dus kan maar gebruik maken van de reclameloze uitzendingen)
 
pffft Alaphilippe toch niet goed genoeg natuurlijk domme stuurfout van Sanchez maar dat hij dat gat niet dicht kreeg is een slecht teken.
 
Wat probeerde Plapp eigenlijk die bleef gewoon rijden. Sanchez sterkste. Alaphippe herstelde nog redelijk nadat hij het gat niet dicht kreeg maar toch niet goed genoeg.
 
Goeie kans voor Alaphippe hier vandaag. Wel sterke Plapp mee.



Dat is enkel het openingsweekend en slot rit zeker? Zo was het toch vorig jaar. Dit jaar eigenlijk vergeten te kijken op VTM, meteen op Eurosport beginnen kijken. (heb nu toch een abo dus kan maar gebruik maken van de reclameloze uitzendingen)
Ik denk morgen de tijdrit wel op VTM.
 
Dat is dan wel dikke pech hebben. Zoveel renners vallen meesten kunnen toch starten als je er dan 3 hebt die niet meer door kunnen terwijl ze toch gefinisht zijn gisteren.
Raisberg rijdt laatste 30km met 2 gebroken handen. Die kan nu zijn eigen gat niet meer afvegen.
Woods en Pickrell beide out met hersenschudding.
 
Wordt spannend om ze te pakken

Flauwe mopjes:
Volgens Karsten of Jeroen kon Attila er niet mee lachen.
Dat maakt de mop nog beter :laugh:.

Voor mij de etappe van de herwonnen Julian-grinta.

Kverwacht heel veel van Pogacar morgen.
Totnutoe vlogen die mannen van UAE in het TT dit jaar.
Een TT qua niveau tussen die van Remco' opening-TT in de Giro en Vingegaard' alien-TT van vorig jaar, peins ik.
 
Volgens Karsten of Jeroen kon Attila er niet mee lachen.
Dat maakt de mop nog beter :laugh:.

Voor mij de etappe van de herwonnen Julian-grinta.

Kverwacht heel veel van Pogacar morgen.
Totnutoe vlogen die mannen van UAE in het TT dit jaar.
Een TT qua niveau tussen die van Remco' opening-TT in de Giro en Vingegaard' alien-TT van vorig jaar, peins ik.
Klopt. Kan je letterlijk lezen in de reacties trouwens.

Geen gevoel voor humor precies, hoewel als je zo'n mop moet gaan uitleggen in een andere taal is het vaak niet grappig.
 
Terug
Bovenaan