Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Map krijg je na een half uurtje spelen ongeveerIs er een worldmap of mini map in deze game of moet je zelf je weg zoeken naar je doelen?
Idd hier zelfde. Platinum op Tsushima maar is weer wennen. Maar wat een pareltje weer. Sfeer, setting.. Spelen jullie met Japanse spraak?Net 2 uur gespeeld, spel komt rustig op gang.
Mijn reflexen zijn niet meer wat ze ten tijde van Ghost of Tsushima waren.
Japanse met subs ja.Idd hier zelfde. Platinum op Tsushima maar is weer wennen. Maar wat een pareltje weer. Sfeer, setting.. Spelen jullie met Japanse spraak?
Is er zelfs een andere manier om dit spel te spelen????Japanse met subs ja.

Hier ook Japans, eerste uurtjes zijn alvast heel leuk. Sfeer zit heel goedIdd hier zelfde. Platinum op Tsushima maar is weer wennen. Maar wat een pareltje weer. Sfeer, setting.. Spelen jullie met Japanse spraak?
Kurosawa mode zonder subtitles natuurlijk.Is er zelfs een andere manier om dit spel te spelen????![]()
Is er een worldmap of mini map in deze game of moet je zelf je weg zoeken naar je doelen?
Map krijg je na een half uurtje spelen ongeveer
Ja.Nog mensen die de combat moeilijker vinden dan in Tsushima? Heb al een paar duels gedaan waar de vijand een kusarigama heeft, en weet nog steeds niet hoe ik die effectief aanpak. Heel moeilijke timing om te blocken ook vind ik.
En wat vond je ervan ?zo de story uit gespeeld op 43 u play time , nu de rest nog opkuisen