Ghost of Yōtei

Net 2 uur gespeeld, spel komt rustig op gang.
Mijn reflexen zijn niet meer wat ze ten tijde van Ghost of Tsushima waren.

Net 2 uur gespeeld, spel komt rustig op gang.
Mijn reflexen zijn niet meer wat ze ten tijde van Ghost of Tsushima waren.
Idd hier zelfde. Platinum op Tsushima maar is weer wennen. Maar wat een pareltje weer. Sfeer, setting.. Spelen jullie met Japanse spraak?

Ik denk dat dat niet per se aan onze reflexen ligt. Ik merk precies dat gewone basic enemies met enkel katana hun eerste aanval altijd een soort jab is niet te perfect parry’en valt. In Tsushima nooit problemen gehad met die perfect parries, hier is dat naar mijn gevoel een pak moeilijk.

inderdaad, de controller battery is hier leeg onder de 3u spelen, ik denk dat ik aan een derde controller moet geraken.

(engelse spraak en geen subtitles want ik kan niet goed tegen subtitles, tenzij de lipsynchronisatie echt slecht is of de engelse spraak echt afschuwelijk is, maar dat is hier niet het geval)

ik vind dat de controller toch best lang mee gaat hoor, ik ben al van donder dan aant spelen en echt zo goed als heel de dag lang mee bezig. en ik moet maar 1 keer per dag controller wisselen .

Nog mensen die de combat moeilijker vinden dan in Tsushima? Heb al een paar duels gedaan waar de vijand een kusarigama heeft, en weet nog steeds niet hoe ik die effectief aanpak. Heel moeilijke timing om te blocken ook vind ik.

Seg vraagje zijn er hier ook van die speciale quests waar je zo van die legendairy armor kunt krijgen als reward? Of waar je speciale attacks kan krijgen zoals bij 1?

je kan attacks verkrijgen aan die shrines, en special moves aan die trainers van een een wapen.
voor ander armour moet je een quest giver zoeken die je de quest geeft voor een armour.

Terug
Bovenaan