thx, heb de mijne geannuleerd bij Bol aan de volle prijs en terug besteld met korting hahastaat aan 62 euro momenteel op bol.com (je moet wel select lid zijn).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, heb de mijne geannuleerd bij Bol aan de volle prijs en terug besteld met korting hahastaat aan 62 euro momenteel op bol.com (je moet wel select lid zijn).
25 September 15u Belgische tijd.Wanneer verschijnen de reviews hiervan?
Tgo is dat niet bij alle game vervolgen de laatste tijd?Ben niet zo gehypt voor deze toen ik was voor de 1ste, ga de reviews ook wat afwachten, ik ben bang dat de game bijna hetzelfde gaat zijn als de 1ste met een paar nieuwe dingen.
thx, heb de mijne geannuleerd bij Bol aan de volle prijs en terug besteld met korting haha
Hier net hetzelfde gevoel, AC Shadows zit te dichtbij en weeral veel hetzelfde van de omgevingenKomt hier sowieso binnen maar met net Shadows achter de rug, ga ik wel nog wat wachten tot ik terug goesting heb in een samurai-game. Misschien tegen dat de coop Legends uitkomt, 2 voor de prijs van 1.
Zal deze nacht zijn.Via bol besteld, maar nog geen verzendbevestiging gekregen, anderen wel hier?
Kon ook al niet veel ‘mooier’ nog worden. Grafisch van het beste dat er is deze!Deze aan het spelen.
De cutscenes zijn heel mooi maar puur in gameplay niet heel veel mooier geworden.
Zeker niet de mooiste game.
Ook enorm irritant als je met je paard rijdt dat je 2 zwarte banden krijgt. Kan je precies ook niet uitzetten.