Ghost of Yōtei

Ben niet zo gehypt voor deze toen ik was voor de 1ste, ga de reviews ook wat afwachten, ik ben bang dat de game bijna hetzelfde gaat zijn als de 1ste met een paar nieuwe dingen.

Ben niet zo gehypt voor deze toen ik was voor de 1ste, ga de reviews ook wat afwachten, ik ben bang dat de game bijna hetzelfde gaat zijn als de 1ste met een paar nieuwe dingen.
Tgo is dat niet bij alle game vervolgen de laatste tijd?

Zo lang het goed speelt een een deftig verhaal in zit zal ik het wel kopen

Ik wacht de reviews nog eerst af, ik ben vooral benieuwd naar hoe deze zich onderscheidt van AC Shadows. Net de DLC daarvan begonnen, dus als het te gelijkaardig is (of de reviews zouden onverwacht tegenvallen), wacht ik nog even.

thx, heb de mijne geannuleerd bij Bol aan de volle prijs en terug besteld met korting haha

heb er mij zelfs speciaal de disc drive bij gekocht. belachtelijk dat dezelfde game aan 79.99 staat op de online store. Je kan die dan achteraf ook niet doorverkopen als je klaar bent met de game...
ik koop alleen nog maar games digitaal die je blijft spelen door seasons (d4 en poe2), al de rest terug op disc.

Visueel ziet het er echt weer heel goed uit. De sfeer die Ghost of Tsushima bracht was voor mij het grootste pluspunt. Dat lijkt bij Yotei zelfs nog beter geworden te zijn. Aanvankelijk was ik niet 'verkocht' voor Yotei omdat de eerste qua story er niet écht uit sprong, en we bij sequels toch meestal more of the same krijgen. Maar nu ik die beelden (in HDR) zie in de Digital Foundry review, en hoor dat het verhaal je meer verder drijft, ben ik wel geneigd 'm in huis te halen.

Laatst bewerkt:
Komt hier sowieso binnen maar met net Shadows achter de rug, ga ik wel nog wat wachten tot ik terug goesting heb in een samurai-game. Misschien tegen dat de coop Legends uitkomt, 2 voor de prijs van 1.

Komt hier sowieso binnen maar met net Shadows achter de rug, ga ik wel nog wat wachten tot ik terug goesting heb in een samurai-game. Misschien tegen dat de coop Legends uitkomt, 2 voor de prijs van 1.
Hier net hetzelfde gevoel, AC Shadows zit te dichtbij en weeral veel hetzelfde van de omgevingen

Deze aan het spelen.

De cutscenes zijn heel mooi maar puur in gameplay niet heel veel mooier geworden.

Zeker niet de mooiste game.

Ook enorm irritant als je met je paard rijdt dat je 2 zwarte banden krijgt. Kan je precies ook niet uitzetten.

Deze aan het spelen.

De cutscenes zijn heel mooi maar puur in gameplay niet heel veel mooier geworden.

Zeker niet de mooiste game.

Ook enorm irritant als je met je paard rijdt dat je 2 zwarte banden krijgt. Kan je precies ook niet uitzetten.
Kon ook al niet veel ‘mooier’ nog worden. Grafisch van het beste dat er is deze!

Terug
Bovenaan