Zalige foto's!
Ben er zelf nog in bezig hier. Ondertussen zo'n 65 uur op de teller. Heb net Iki Island volledig gecleared, alle kleine en grote verhalen, maar niet alle vraagtekens. Die ga ik toch links laten liggen om aan het einde te geraken.
Ik zit qua Act 2 ook wel aan de finale ondertussen, met nog een paar kleine verhalen, en dan is er nog dat noordelijke deel van het eiland dat ook nog 10-15 uur duurt (had ik gelezen). Ik ben er bijna door lol. Ik ga het sowieso missen als het uit is, maar 80 uur (waar ik vermoedelijk ga uitkomen) voor een game is ook wel heel veel. Maar ondanks dat ik weleens heb gevloekt op al die dorpelingen die me telkens weer ergens nodig hadden, blijft het goed spelen. De tweestrijd duels zijn verslavend. Met dat ene duelpantser kan ik zo al vier vijanden neermaaien, dan is mijn ghost meter ook ongeveer vol, waarna ik er nog drie of vier kan doorboren met mijn katana. Zo voel ik me wel een echte samoerai, zeker tegenover het begin waar ik soms als een bangerik in het pampagras verscholen zat te wachten op een kans, tss.
Ik begin ook net iets vlotter te schakelen tussen de ghost-weapons mid combat, al blijft dat soms toch lastig.
Had het ook cool gevonden als je wat custom builds kon vastzetten. Als ik even als boogschutter wil gaan bij een story, duurt het even voordat je de juiste talismans hebt, die echt wel een verschil kunnen maken, maar omdat het zo tijdrovend is om alles te veranderen blijf ik soms wat meer hangen bij één outfit. Het zou handiger zijn als ik uit een door mij vast geselecteerde melee, boogschutter en stealth-talisman+outfit kon kiezen.