Dat doet mij denken aan een deelnemer van regi academy enkele jaren geleden. Die zei dat ze weinig zelfvertrouwen had. Bleek dat ze extreem perfectionistisch was.Ik kan inderdaad een boek schrijven over mijn sociale fobie verleden. Om nog maar te zwijgen over hoe het heel mijn leven en carrière beïnvloedt de laatste 30 jaar. Dus ja, ik durf zeggen dat die 2 giechelende meisjes geen maatstaf zijn voor deze fobie om in publiek te spreken. Er zijn heel veel mensen die niet op dat podium in dat rusthuis durven stappen. Vandaar mijn woede
Ik heb gezien dat ze zelfs in een stadion gaan zingen. Ik word daar echt kwaad van als ik dat zie. Spreken voor 4 of 5 personen is voor heel veel mensen gewoon niet mogelijk. Dat meisje die niet durft zwemmen in open water, daar zie je letterlijk de angst. Toch een groot verschil met die 2 tieners.
Alhoewel ik het ergens wel snap. Als ze mensen zoals mij bellen, kom ik zelfs niet opdagen. Dus die mensen kunnen ze nooit tonen.
Als je weinig zelfvertrouwen hebt doe je niet mee aan zo een programma. Zelfs toegeven dat je weinig zelfvertrouwen hebt op TV vraagt ballen