Gênante situaties

Mijn meest genante moment ooit moet een jaar of 6 geleden geweest zijn. Ik was toen 16 en de middagpauze was gedaan dus stap ik naar mijn les. Onderweg houd die van Nederlands mij tegen: bleek dat er een eerstejaartje met haar haar tussen de ritssluiting van mijn boekentas was geraakt en heb die de halve gang meegesleurd, en ik had dat niet door. Op het moment dat ik werd tegengehouden wist ik van niks dus draaide ik mij om waarop dat kind tegen de muur werd geslingerd. Op dat moment kwamen ook mijn maten aangelopen die daar dan stonden met de slappe lach dus ik kon ook niet meer toen

Toen ze eindelijk los was vroeg die van Nederlands of dat mijn manier van meisjes versieren was waarop ik antwoorde 'dat ik wel haar aandacht had'
Wat voor nen beer waart gij op uw 16 dat ge dat niet doorhad? :eek:
 
één van mijn genanste momenten, was toen ik verliefd was op een meisje toen ik een jaar of 15 was. Ik reed met de fiets in de buurt en ineens hoor ik 2 onbekende meisjes roepen tegen mij.

1 van die 2 meisjes: "Hey jij daar! Ge zijt toch verliefd op X hé!" (Géén idee hoe ze dat wisten, dat weet ik 30 jaar later nog altijd niet, ik heb die meisjes nadien nooit meer gezien :tongue:)
Ik: "Heu ..."

"Ja dus. Het is om jou te zeggen dat X ook verliefd is op jou en ze vroeg zich al af waar je bleef, zijt eens ne ECHTE kerel en bel gewoon bij haar aan". Ik treuzelde even maar ze kwamen overtuigend over + ik kende die meisjes niet dus ik dacht: Ok dat zit goed zeker? Had ik die meisjes gekend dan had ik dat niet gedaan, maar nu dus wel.

Ik bel dus aan bij dat meisje maar natuurlijk wist ze helemaal van niks en was ze ook helemaal niet verliefd op mij. Doet haar moeder de deur open en die laat mij binnen. Ik heb nog nooit zo rap terug buiten gestaan voor een deur die in mijn gezicht werd dichtgeslagen. Ouch! :tongue:
 
Gisteren in de auto aan het rijden, auto achter me rijdt vrij dicht in mijn gat.
Zoonlief van 2 in zijn autostoel gooit me een kushandje. Dus ik kijk in mijn spiegel en gooi hem wat kushandjes terug en zwaai/wapper met mijn hand ook een paar keer naar hem.
Aan de volgende verkeerslichten komt de auto die eerst achter me reed langs me staan. Toetert en gooit me ook een kushandje toe en een vette knipoog...🙈
 
Laatst bewerkt:
Gisteren in de auto aan het rijden, auto achter me rijdt vrij dicht in mijn gat.
Zoonlief van 2 in zijn autostoel gooit me een kushandje. Dus ik kijk in mijn spiegel en gooi hem wat kushandjes terug en zwaai/wapper met mijn hand ook een paar keer naar hem.
Aan de volgende verkeerslichten komt de auto die eerst achter me reed langs me staan. Toetert en gooit me ook een kushandje toe en een vette knipoog...🙈
Zo leuk. Misschien ook/wel de glimlach van de dag! 😁
 
Ik heb gisteren 5 seconden lang wijn proberen uitgieten in mijn glas op restaurant, niet wetende dat de draaidop er nog op zat. Tweede keer dat een draaidop mij rode kaken bezorgt :cry:
Machtig. Wil je a.u.b. komend weekend ook op restaurant gaan? We zien u hier dan op maandag.

Edit: ik kan hier anders ook wel iets kwijt. Ik bestel schoenen. Ik pas die. Ze zijn te klein. Maar! Je kan ze retourneren of omwisselen in een fysieke winkel. Ik kom toe in Torfs met mijn schoendoos en ga in de rij staan. 't Is aan mij!

Ik vraag of ik die kan omwisselen voor een grotere maat. 'Geen enkel probleem, meneer. Als we die op stock hebben is dat zo geregeld'.
Begint die daar te zoeken en te doen op die doos. 'Waar is de gele sticker?'.

Ik: 'gele sticker?'
Zij: 'ja, van onze winkel met de code op'.
Ik: 'ah, haha, geen idee, maar ik heb hier wel de factuur bij!' :coolbrows:
Zij: 'meneer, ik ben bang dat ik u niet verder kan helpen hoor'.
Ik: 'Hoezo ge kunt mij niet verder helpen?'
Zij: 'Meneer, ge hebt die schoenen besteld op Zalando'.

Daar stond ik dan, tussen het volk, met ne rode kop en een mond vol tanden.
Heel de week zitten kijken op Torfs, maar dat model was uitverkocht. Dan op de laatste knip besteld op Zalando.

Dumbfuck.
 
Laatst bewerkt:
Machtig. Wil je a.u.b. komend weekend ook op restaurant gaan? We zien u hier dan op maandag.

Edit: ik kan hier anders ook wel iets kwijt. Ik bestel schoenen. Ik pas die. Ze zijn te klein. Maar! Je kan ze retourneren of omwisselen in een fysieke winkel. Ik kom toe in Torfs met mijn schoendoos en ga in de rij staan. 't Is aan mij!

Ik vraag of ik die kan omwisselen voor een grotere maat. 'Geen enkel probleem, meneer. Als we die op stock hebben is dat zo geregeld'.
Begint die daar te zoeken en te doen op die doos. 'Waar is de gele sticker?'.

Ik: 'gele sticker?'
Zij: 'ja, van onze winkel met de code op'.
Ik: 'ah, haha, geen idee, maar ik heb hier wel de factuur bij!' :coolbrows:
Zij: 'meneer, ik ben bang dat ik u niet verder kan helpen hoor'.
Ik: 'Hoezo ge kunt mij niet verder helpen?'
Zij: 'Meneer, ge hebt die schoenen besteld op Zalando'.

Daar stond ik dan, tussen het volk, met ne rode kop en een mond vol tanden.
Heel de week zitten kijken op Torfs, maar dat model was uitverkocht. Dan op de laatste knip besteld op Zalando.

Dumbfuck.
Goed. Dan ga ik hier nu wat schoenen passen die ik op Zalando ga kopen :unsure:
 
Ik dacht dat shoppen in Torfs het genantste ging zijn, maar 't werd erger
Wel, de voorlaatste keer dat ik schoenen kocht was dat ook op Zalando. Toen ben ik er in geslaagd om mijn steunzolen te laten zitten in de schoenen die ik geretourneerd heb.

Vanaf nu ga ik enkel nog naar de winkel zoals vroeger. Mijn brein geeft teveel complicaties in combinatie met online shoppen.
 
Net een flashback gehad naar een moment dat ik samen met vrienden op bezoek was bij een koppel voor een filmavond, want hun ouders waren niet thuis. We waren allemaal rond 16 jaar.

Toen de film gedaan was ging iedereen rustig door maar ik bleef hangen, want hey het was nog niet zo laat. Na een kwartier zeggen ze subtiel “hey het is al laat hé, moet je niet naar huis?”, waarop ik dan nog naïef zei “nee nee het valt nog mee”.

Ik was nog jong, wist ik veel dat ik aan het cock-blocken was. 😂
 
Gisteren in de auto aan het rijden, auto achter me rijdt vrij dicht in mijn gat.
Zoonlief van 2 in zijn autostoel gooit me een kushandje. Dus ik kijk in mijn spiegel en gooi hem wat kushandjes terug en zwaai/wapper met mijn hand ook een paar keer naar hem.
Aan de volgende verkeerslichten komt de auto die eerst achter me reed langs me staan. Toetert en gooit me ook een kushandje toe en een vette knipoog...🙈

Hahaaaa GEWELDIG!!
 
In een heel ver verleden, toen Facebook e.d. nog heel nieuw waren, ikzelf had toen nog geen Facebook, maar vrienden wel -- deze info geef ik om te duiden dat de meeste mensen, waaronder ikzelf, nog totaal niet zo gekend waren met internet enzo: ik werkte als secretaresse voor een advocaat en op een dag vroeg ik de betekenis van iets aan mijn baas, waarop hij mij de uitleg gaf, gevolgd door: "waarom kijk je niet gewoon op Wikepedia?" - Daar had ik echt nog nooit van gehoord (klinkt idioot nu, I know, want euhmm ... Google .... 🤔😂), vol enthousiasme wou mijn baas me kennis laten maken met Wikepedia en hij zei tegen mij: "zeg eens een woord waarvan je de betekenis wilt weten". in eerste instantie kon ik nergens op komen, maar hij drong aan en wou absoluut dat ik, niet hij, een woord zei - Hetgeen er toen uit mijn mond kwam: "ja, ik weet wel een woord waarvan ik me al meermaals heb afgevraagd wat het precies wilt zeggen, en dan zei ik nog iets luider en even enthousiast als mijn baas deed: "Sodomie" 🫣🫠
Hij zei vol verbazing: "meen je dat nu echt?" - ik, weer heel enthousiast: "ja, sodomie, ik wil weten wat sodomie betekent - Baas: "dat ga ik niet intypen of opzoeken hoor, het antwoord is kontneuken" 😂😂😂👌👌 & hij verdween naar zijn kantoor, ik heb hem de rest van de dag niet meer gezien of gehoord hahahaa
 
In een heel ver verleden, toen Facebook e.d. nog heel nieuw waren, ikzelf had toen nog geen Facebook, maar vrienden wel -- deze info geef ik om te duiden dat de meeste mensen, waaronder ikzelf, nog totaal niet zo gekend waren met internet enzo: ik werkte als secretaresse voor een advocaat en op een dag vroeg ik de betekenis van iets aan mijn baas, waarop hij mij de uitleg gaf, gevolgd door: "waarom kijk je niet gewoon op Wikepedia?" - Daar had ik echt nog nooit van gehoord (klinkt idioot nu, I know, want euhmm ... Google .... 🤔😂), vol enthousiasme wou mijn baas me kennis laten maken met Wikepedia en hij zei tegen mij: "zeg eens een woord waarvan je de betekenis wilt weten". in eerste instantie kon ik nergens op komen, maar hij drong aan en wou absoluut dat ik, niet hij, een woord zei - Hetgeen er toen uit mijn mond kwam: "ja, ik weet wel een woord waarvan ik me al meermaals heb afgevraagd wat het precies wilt zeggen, en dan zei ik nog iets luider en even enthousiast als mijn baas deed: "Sodomie" 🫣🫠
Hij zei vol verbazing: "meen je dat nu echt?" - ik, weer heel enthousiast: "ja, sodomie, ik wil weten wat sodomie betekent - Baas: "dat ga ik niet intypen of opzoeken hoor, het antwoord is kontneuken" 😂😂😂👌👌 & hij verdween naar zijn kantoor, ik heb hem de rest van de dag niet meer gezien of gehoord hahahaa
Sodomieter op!
 
  • Haha
Waarderingen: 515
In een heel ver verleden, toen Facebook e.d. nog heel nieuw waren, ikzelf had toen nog geen Facebook, maar vrienden wel -- deze info geef ik om te duiden dat de meeste mensen, waaronder ikzelf, nog totaal niet zo gekend waren met internet enzo: ik werkte als secretaresse voor een advocaat en op een dag vroeg ik de betekenis van iets aan mijn baas, waarop hij mij de uitleg gaf, gevolgd door: "waarom kijk je niet gewoon op Wikepedia?" - Daar had ik echt nog nooit van gehoord (klinkt idioot nu, I know, want euhmm ... Google .... 🤔😂), vol enthousiasme wou mijn baas me kennis laten maken met Wikepedia en hij zei tegen mij: "zeg eens een woord waarvan je de betekenis wilt weten". in eerste instantie kon ik nergens op komen, maar hij drong aan en wou absoluut dat ik, niet hij, een woord zei - Hetgeen er toen uit mijn mond kwam: "ja, ik weet wel een woord waarvan ik me al meermaals heb afgevraagd wat het precies wilt zeggen, en dan zei ik nog iets luider en even enthousiast als mijn baas deed: "Sodomie" 🫣🫠
Hij zei vol verbazing: "meen je dat nu echt?" - ik, weer heel enthousiast: "ja, sodomie, ik wil weten wat sodomie betekent - Baas: "dat ga ik niet intypen of opzoeken hoor, het antwoord is kontneuken" 😂😂😂👌👌 & hij verdween naar zijn kantoor, ik heb hem de rest van de dag niet meer gezien of gehoord hahahaa

Vergeten bij te zetten: het woord "sodomie" kwam uit de tekst van een liedje van Marilyn Manson btw :p hahaaha.
 
Bedenk me vandaag net dat ik jarenlang de band Placebo als “Pleejs-bo” uitgesproken heb in plaats van “Pla-sie-bo”.

Ondanks dat ik weet wat een placebo is heb ik raar genoeg nooit de link met de naam van de band gelegd.
Doet mij denken aan Pukkelpop een jaar of 20 geleden, de band Pietasters ging komen spelen. Wij, groepke van 5 idioten, nog nooit van de "piet-asters" gehoord. Die band kwam normaal vroege namiddag spelen, maar door problemen kwamen die savonds laat pas aan.
Wij dus al de hele dag van "piet-asters piet-asters piet-asters ... wel ne rare naam hé, hahaha". Zelfs aan mensen gaan vragen wat zij van de piet-asters vonden, maar niemand kende ze.
Band komt op podium: "HELLO BELGIUM WE ARE THE PIE-TASTERS!!!"
5 idioten: AAAAAAAAAAAAAAH JUST 🤦‍♂️



Was trouwens 1 van mijn beste concert ervaring ever. Dat was toen een vrij onbekende band. En doordat ze zo laat waren, speelden ze tesamen met de grote headliner van de dag. Voor hun podium stond dus maar 50 man en ne paardenkop ofzo. Dikste ska dans feestje ooit :love:.
 
Toen de dieren nog spraken en ik in de kleuterklas zat dacht ik dat er iets mis wat met mij omdat ik ander bloed had....

Elk kindje valt ooit wel eens waardoor er een plakker op de knie komt en dat overkwam mij natuurlijk ook. Maar bij andere kindjes zag ik heel vaak iets roos onder die plakker uitkomen. Dat was een soort ontsmettingsmiddel wat in de volksmond hier "roodsel" genoemd werd. De echte farmaceutische term ken ik niet eens.

Mijn ouders gebruikten thuis echter al Iso Betadine (mijn oom had een apotheek vroeger), wat een bruin goedje is en een licht bruine vlek op uw huid maakt. Telkens ik een plakker op mijn knie had zat daaronder dus een bruine vlek. Daardoor dacht ik dat er iets mis was met mij en ik een andere kleur bloed had.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan