Gênante situaties

Mijn oudere broer heeft zo eens iets super embarrassing meegemaakt.
Paar jaar geleden moest die naar een begrafenis en die had gebeld naar onze pa of hij zijn lederen vest mocht lenen om aan te doen.
Mijn pa zegt van ja die hangt in de kast, we zijn niet thuis nu maar ge weet ze hangen he.

Dag erna komt mijn broer terug in de living, na die begrafenis, om die vest terug te geven. Staat die daar in het lederen damesvestje van ons ma, 10 maten te klein met zo lederen rozekes en frullekes op. Nog nooit zo hard gelachen als toen.
 
Ben precies de enige die nog nooit in zijn broek gescheten heeft
lookaround.gif
Ik heb dat ooit 's nachts voorgehad, maar die waren redelijk compact en vielen uit mijn pijp van mijn pyjama. In de gang lagen een drol of 4 op een rij. Ik halfslaperig in mijn bed gekropen zonder dat op te kuisen. M'n ouders dachten dat dat onze logee was.
Af en toe komt het verhaal nog naar boven dat de zoon van xxx ooit bij ons in de gang gekakt heeft. Tot op vandaag weet niemand dat ik dat was :)
 
Ik heb dat ooit 's nachts voorgehad, maar die waren redelijk compact en vielen uit mijn pijp van mijn pyjama. In de gang lagen een drol of 4 op een rij. Ik halfslaperig in mijn bed gekropen zonder dat op te kuisen. M'n ouders dachten dat dat onze logee was.
Af en toe komt het verhaal nog naar boven dat de zoon van xxx ooit bij ons in de gang gekakt heeft. Tot op vandaag weet niemand dat ik dat was :)
die "zonder dat op te kuisen" 😂
 
Om eens iets anders dan pis/kak verhalen te vertellen. Toen ik een jaar of 17 was, zat ik met mijn lief boven op mijn kamer. Van het 1 kwam het ander 😜 en na een tijdje waren we volle petrol aan het geven. Op een bepaald moment kwam plots mijn moeder binnen zonder te kloppen, die moet gewoon recht in mijn blote hol gezien hebben. Iedereen natuurlijk in shock 😲 Heb toen wel een paar dagen beeld zonder klank gegeven, en die is nooit meer in mijn kamer binnengekomen zonder te kloppen :unsure:
 
Op stage als opvoeder een paar hoogvliegers mee gemaakt:

Mijn eerste dag:
Ik kom binnen in de kamer waar de familie bij zit want ze hadden gebeld omdat hun dochter naar het toilet moest. Die zat daar met een deken over haar schoot. En ik zeg: "is ze goed te been?" waarop haar vader zegt: "ze heeft geen benen"

Ook eens 1 op het toilet gezet en vergeten het deksel omhoog te doen. Die heeft dan daarop gescheten en gepist.
 
Om eens iets anders dan pis/kak verhalen te vertellen. Toen ik een jaar of 17 was, zat ik met mijn lief boven op mijn kamer. Van het 1 kwam het ander 😜 en na een tijdje waren we volle petrol aan het geven. Op een bepaald moment kwam plots mijn moeder binnen zonder te kloppen, die moet gewoon recht in mijn blote hol gezien hebben. Iedereen natuurlijk in shock 😲 Heb toen wel een paar dagen beeld zonder klank gegeven, en die is nooit meer in mijn kamer binnengekomen zonder te kloppen :unsure:
🙈
 
Om eens iets anders dan pis/kak verhalen te vertellen. Toen ik een jaar of 17 was, zat ik met mijn lief boven op mijn kamer. Van het 1 kwam het ander 😜 en na een tijdje waren we volle petrol aan het geven. Op een bepaald moment kwam plots mijn moeder binnen zonder te kloppen, die moet gewoon recht in mijn blote hol gezien hebben. Iedereen natuurlijk in shock 😲 Heb toen wel een paar dagen beeld zonder klank gegeven, en die is nooit meer in mijn kamer binnengekomen zonder te kloppen :unsure:
Aha. Iets gelijkaardigs.

Ik heb een tijdje bij mijn ex en zijn moeder gewoond. We waren ergens begin de 20 en onze kamer was meestal nogal rommelig. Die moeder had er niks beters op gevonden dan onze hele kamer eens op te ruimen. Ik kwam thuis, lagen mijn seksspeeltjes in de verpakking netjes gestapeld naast ons bed :unsure:
 
Aha. Iets gelijkaardigs.

Ik heb een tijdje bij mijn ex en zijn moeder gewoond. We waren ergens begin de 20 en onze kamer was meestal nogal rommelig. Die moeder had er niks beters op gevonden dan onze hele kamer eens op te ruimen. Ik kwam thuis, lagen mijn seksspeeltjes in de verpakking netjes gestapeld naast ons bed :unsure:
Ik had eens mijn cockring per ongeluk op tafel laten liggen en toen ik thuis kwam en de kuisvrouw was geweest zaten er servetten in
lookaround.gif
 
Ik heb ooit eens bokkestoned samen met een maat een enquête afgelegd bij zo een juffertje dat mij in een winkelstraat had tegengehouden. Ik was daar samen met een maat aant wandelen en stoned als we waren hadden we toegezegd. Halfweg, na een hoop antwoorden te geven die op niks sloegen, kregen we beiden de slappe lach en we hebben tot tranen toe zitten lachen :shutup: Die zo van "Twas zeker laat gisteren?".

Op het einde probeerde ze ons nog een abonnement aan te smeren, maar dat is haar gelukkig niet gelukt. :unsure:
 
Als manneke in bad gezeten ( douche hadden we nog niet).
En moest een scheet laten die precies wa diep zat. Samen met de scheet kwam daar ne stront bij mee en lag daar te drijven.
Mijn mama kunnen roepen en zij heeft dan met een doosje waar denk ik haarshampoo ofzo inzat de kak eruit gevist, bad laten leeglopen .....
 
Ik heb hier en daar wel wat genante zaken meegemaakt maar als ik dat hier lees (met de grote fractie kakverhalen) valt het allemaal wel mee eigenlijk.
 
Jaar of 10 geleden met ne kameraad door stad aan 't wandelen, die laat ons zeggen niet op z'n mond is gevallen.

Zien een auto parkeren op een gehandicapte plaats. (herinner mij niet of ze nu kaart hadden of niet, ik vermoed 't niet gezien zijn reactie)
Hij ziet dan een jong koppel uitstappen en direct luid muilen dat em da ni vindt kunnen tegen die mensen. "Schaam u, dit en dat"

Die man kijkt es en haalt dan een zwaar gehandicapt kind van de achterkant.

Dat was echt om door de grond te zakken.
 
En dan nog een kakverhaal van in Thailand, ik weet niet of ik dit hier al verteld heb.

Ik ging voor een dagje met nog wat studenten ergens Engelse les geven op een school.

Ik moest tussendoor ergens gaan kakken en ik kom daar aan en het was een typische Thaise toilet, zoals dit

Ik had daar nog niet zo veel ervaring mee en verschoot ff toen de deur open ging. Maar als ge moet kakken, dan moet ge kakken natuurlijk.

Dus ik hurk en begin te kakken. Het moment dat ik em afpits wacht ik op een plons geluid, maar dat kwam niet. Het was eerder een zachte dof.
Ik keek achter mij en daar was natuurlijk die drol op de grond gevallen achter die toilet.

Nu, daar was nergens een plek voor uw handen te wassen én geen papier. Dus ik kon die drol niet met mijn handen pakken of met wat toiletpapier. Ik heb dan met het schepke geprobeerd van het water, maar dat ging voor geen meter.
Dus ja, ik heb dat toilet zo moeten achterlaten. (Enfin mijn 17-jarig brein vond dat toen de beste optie)

Dan buiten gekomen en natuurlijk verteld tegen die anderen die zich een deuk lachten.

De dag erna was ik terug op mijn eigen school, kreeg ik telefoon van die andere school.
De poetsvrouw was dat tegen de directie gaan zeggen, die had rond gehoord en blijkbaar had ne leerkracht ons gesprek half-half gevolgd/verstaan en waren ze zo bij mij uitgekomen. Natuurlijk ook te denken dat het ne blanke domme kloot was die niet te goei kon kakken op zo een toilet maar soit.

Dus heb mij telefonisch uitgebreid moeten verontschuldigen tegen die poetsvrouw (terecht ook se).
En als ik nu nog zo een toilet tegenkom schuif ik dus véél te ver naar voor om dat niet meer mee te maken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan